خراسان شمالی

حمایت از نیشابور، افتخار آفرینی در برزیل

فولاد خراسان حامی بانوی المپیکی نیشابور

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر از حمایت ورزشکار کم شنوای نیشابوری در مسیر افتخارآفرینی در بازی های المپیک 2021 ناشنوایان برزیل داد.
مدیر عامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» از تقویت نظام پاسخگویی و شفافیت در معاملات این مجتمع با الکترونیکی کردن سامانه و فرآیند استعلام های مرتبط با خرید و تأمین خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از کلنگ زنی میدان سردار دل‌ها در بجنورد خبر داد و گفت: این میدان برای ورودی بجنورد از سمت جاده تهران (انتهای بلوار ولایت) طراحی‌شده و تا پایان هفته با حضور نائب رئیس مجلس کلنگ زنی می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی هفته گذشته ۲۷ مطب، درمانگاه، کلینیک، آزمایشگاه و داروخانه به علت عدم رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی، اخطاریه دریافت کردند.
گزارشی از اولین روز طرح محدودیت‌ها در خراسان شمالی

تعطیلی بزرگ؛ بودها و نبودها

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از دیروز آغاز شد و طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز گذشته در شهرهای قرمز همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک تعطیل شدند و تردد نیز از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع شد.
حکایت تلخ این روزهای کادر درمان بجنورد؛

پرستاران در صف تست کرونا

کادر درمان بجنورد که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند برای انجام تست کرونا با آن خستگی مجبورند مانند دیگر اقشار در صف تست بایستند و این مسئله خستگی آن‌ها را دوچندان می‌کند.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان بر اساس اعلام نیاز اداره آموزش و پرورش نیشابور در خصوص مشکلات برخی دانش آموزان و ضرورت آموزش آنلاین ایشان با توجه به شیوع کرونا، 75 دستگاه تبلت را به صورت رایگان در اختیار این دانش آموزان نیازمند به این دستگاه ها در شهرستان های نیشابور و فیروزه قرار داد.
حدود ۵ ماه از آغاز کار مجلس یازدهم سپری می شود و در این مدت نمایندگان خراسان شمالی مطالبات مختلفی را در سطح ملی انجام داده اند؛ البته فعالیت برخی پررنگ و برخی کم رنگ بوده است.
جزئیاتی از توزیع کالاهای اساسی خراسان شمالی؛

وعده روغنی یک مسئول

جزئیات توزیع کالاهای اساسی در خراسان شمالی اعلام شد که بر این اساس شکر، برنج و روغن تنظیم بازار در راه استان است.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مطرح کرد

لزوم تامین سوخت ادوات کشاورزی در خراسان شمالی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به انتقاد کشاورزان نسبت به عدم تخصیص سهمیه سوخت برای ادوات کشاورزی، گفت: باید تعیین سهمیه سوخت ادوات کشاورزی در خراسان شمالی بازنگری شود.
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با انتقاد از عملکرد برخی از عوامل مدیریتی و نظارتی مؤثر در فرایند تولید تا توزیع مرغ در بازار، گفت: اگر متولیان امر زنجیره تولید تا عرضه، به‌درستی به وظیفه خود عمل کنند یقیناً شاهد این مشکلات نخواهیم بود.