استاندار خراسان شمالی؛

مقاومت و وحدت عامل ادامه انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا گفت: آتش فتنه‌ای که سال ۸۸ در ایران روشن کردند یک دهه بعد دامن خودشان را گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد علی شجاعی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مصلی بجنورد برگزار شد، پیروزی انقلاب را مدیون خون شهدا دانست و اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب در آن مقطع با رهبری عالمانه، توجه تمام جهان را به ایران عزیز اسلامی جلب کرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: پیروزی انقلاب و ادامه مسیر افتخارآمیز آن بدون جوشش مردمی در چهارچوب ارزش‌های اسلام ممکن نبود.

وی در ادامه افزود: اگر قیام مردم متکی به قرآن که کتاب زندگی است و درس مقاومت و وحدت می‌دهد نبود، قطعاً امروز نمی‌توانستیم جشن پیروزی انقلاب را در چهل و دومین سالگرد خود برگزار کنیم.

شجاعی با اشاره به توطئه‌های ریز و درشت دشمنان گفت: در ۸ سال دفاع مقدس تمام جهان مقابل نظام نوپا اسلامی ایستاد اما باز هم شکست خورد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دفاع مقدس باعث شد اکنون در این منطقه پر آشوب، کسی جرأت نکند نگاهی از سر تجاوز به ایران کند.

وی به بی‌اثر شدن تک تک فتنه‌ها اشاره داشت و افزود: استکبار جهانی به گونه‌ای عمل کرد که نظام را زمین‌گیر کند اما با هدایت رهبر و بصیرت مردم میسر نشد.

شجاعی دشمنان نظام را غیر قابل اعتماد عنوان کرد و گفت: نه به آنها اعتماد می‌کنیم و نه ترسی از آنان داریم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: اغلب کشورها را با توطئه داخلی ضربه زدند اما ایران شیر مردانی دارد که از عاشورا درس مقاومت، صبر و جهاد تا پای جان می‌گیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه می‌گویند در آفریقا و آمریکای لاتین و منطقه نباشید یعنی در این مناطق هستیم و این افتخار است.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: جهان ناگزیر شده نهضت اسلامی را بپذیرد و باید احترام بگذارد که در واقع این احترام به قرآن است زیرا مسیر ما بر اساس آن تعیین شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با تحریم می‌خواستند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند اما باز هم به مانند گذشته شکست خوردند و در ۲۲ بهمن ماه هر سال مردم با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند.

شجاعی در انتها گفت: در سال ۸۸ در کشور عزیز ما فتنه‌ها برپا کردند و یک دهه بعد گریبان خودشان را می‌گیرد و حیثیتی در مجامع بین‌المللی برایشان باقی نمی‌ماند و این امر با محاسبات دنیوی حساب شدنی نیست.

منبع: مهر

230678