خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی:

فرودگاه فعلی بجنورد کارایی ندارد

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با انتقاد نسبت به وضعیت فعلی فرودگاه بجنورد گفت: طرح راه‌اندازی فرودگاه دوم بجنورد بررسی و نتیجه آن گزارش شود.
معلمی از شهرستان گرمه از توابع خراسان شمالی در حالی که از شدت بیماری کرونا بر روی تخت بیمارستان بستری بود با ایثاری مثال زدنی تدریس به دانش آموزان را ترک نکرد و در همان حین جان داد.
معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۷۷۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این اداره کل ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی گرفتند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۶ درصد افزایش دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: براساس آمارها، این استان ۸۶۳ هزار نفری در سه شاخص تعداد کتابخانه، میزان عضویت و کتاب در بین کتابخانه‌های عمومی جزو سه استان برتر کشور است.
شیوع کرونا در خراسان شمالی نیاز به پلاسمای خون بهبود یافتگان کرونایی را بیش از گذشته کرده اما تعداد مراجعه به مراکز اهدای خون هر روز کمتر می شود.
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

واگذاری ۳۵ پروژه نیمه تمام خراسان شمالی به بخش خصوصی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ۳۵ پروژه نیمه تمام استان، باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: اطلاع رسانی دقیق باید در این حوزه انجام شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۳۲۶ مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بستری ۷۸ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: اکنون ۳۲۶ نفر مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری هستند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی خبرداد:

جلوگیری از ورود ۳۰هزار خودروی غیر بومی به بجنورد

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: پلیس در راستای اجرای محدودیت ترافیکی به شهر بجنورد، تاکنون از ورود ۳۰ هزار دستگاه خودروی غیربومی به این شهر جلوگیری کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از جریمه ۱۳ راننده به دلیل نادیده گرفتن محدودیت‌های تردد در استان خبر داد و گفت: مردم همراهی خوبی در اجرای محدودیت‌های ورود و خروج به بجنورد داشته اند
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

منع تردد بین شهری به بجنورد از ظهر امروز آغاز می‌شود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: ورود خودروهای پلاک غیر بومی و خروج خودروهای پلاک بومی از مرکز استان از ظهر امروز ممنوع است و این محدودیت تا جمعه ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی:

۳۰۰ هکتار از مراتع خراسان شمالی طی ۶ ماه نخست امسال در آتش سوخت

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی با اشاره به وقوع ۱۰۰ مورد آتش سوزی در ۶ ماه نخست سال جاری در مراتع استان گفت: ۳۰۰ هکتار از مراتع و جنگل های استان در این حوادث سوختند.