خراسان شمالی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی:

۳۰۰ هکتار از مراتع خراسان شمالی طی ۶ ماه نخست امسال در آتش سوخت

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی با اشاره به وقوع ۱۰۰ مورد آتش سوزی در ۶ ماه نخست سال جاری در مراتع استان گفت: ۳۰۰ هکتار از مراتع و جنگل های استان در این حوادث سوختند.
کرونا در خراسان شمالی رگورد شکست؛

مرگ ۱۱ بیمار و ابتلای ۲۲۷ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلای ۲۲۷ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: کرونا طی این مدت ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خبر داد.
فرمانده سپاه بجنورد گفت: بیش از ۵۰ بانوی سرپرست خانوار و نیازمند بجنورد به همت پایگاه مقاومت بسیج عقیله مسجد انقلاب این شهر مشغول به کار و کسب درآمد شدند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۳۲ هزار سالمند دراستان تحت حمایت کمیته امداد هستند که طبق برنامه پیش بینی شده قرار است ۳۰ درصد از این پرونده ها به مراکز نیکوکاری واگذار شود.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: نرخ بیکاری این استان در تابستان نسبت به بهار امسال، حدود یک درصد کاهش یافته است و به ۱۱.۱ درصد رسید.
با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان صورت می گیرد؛

اجرای ۸۱ پروژه در راستای جهش تولید در خراسان شمالی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی از اجرای ۸۱ پروژه در راستای جهش تولید در استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی:

"راز و جرگلان" تا ۲ سال دیگر از بیمارستان بهره‌مند خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه طی ۲ سال آینده در "راز و جرگلان" بیمارستان احداث می‌شود، گفت: طی این مدت مردم باید از درمانگاه دولتی بهره مند باشند.
رئیس اتحادیه آبنبات ریزان بجنورد با اشاره به اینکه سوغات بجنورد نیز همانند سایر کالاها متاثر از نوسانات ارزی بوده است، گفت: قیمت برخی از مواد اولیه برای تولید آبنبات به صورت غیرقابل تصوری بالا رفته است و تامین این مواد برای تولیدکننده به راحتی انجام نمی شود.
دستورات صریح استاندار خراسان شمالی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

ممنوعیت تجمع ها و الزام رعایت پروتکل ها در فضاهای سقف دار

استاندار خراسان شمالی گفت: هدف اصلی ما از برگزاری مستمر ستاد مدیریت کرونا این است که سطح نظارت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی به ۱۰۰ درصد برسد.