هشدار به شهرداران خراسان شمالی در رابطه با تخلفات مالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خطاب به شهرداران استان گفت: توصیه‌های دستگاه‌های نظارتی را برای جلوگیری از هرگونه تشکیل پرونده‌های تخلفاتی باید جدی گرفته شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا هوائی٬ در دومین گردهمایی شهرداران استان خراسان شمالی٬ اظهار داشت: شهرداران باید به دنبال ایجاد منابع درآمدی جدید باشند ضمن آنکه باید در این مسیر از نوآوری و خلاقیت هم استفاده کنند.

وی افزود: شهرداران برای کسب درآمد بیشتر می‌توانند از پتاسیل‌های منحصر به فرد شهر خود همچون ایجاد بازارچه‌های محلی استفاده کنند این کار موجب ماندگاری مسافران هم خواهد شد.

هوائی با بیان اینکه شهرداران با سفرهای متعدد می‌توانند ایده‌های جدیدی را در جهت توسعه شهری به کار گیرند، گفت: داشتن ایده، نوآوری و خلاقیت حرف اول را در مدیریت می‌زند.

وی تصریح کرد: شهرداران موظف هستند برنامه‌های درآمدزایی خود را اعلام کنند اما کار شهرداران فقط ارائه بودجه نیست بلکه باید برنامه‌های تفصیلی هم ارائه دهد.

هوائی خاطرنشان کرد:هر شهرداری فراخور امکانات و توان مالی با اقداماتی همچون زیباسازی جلوه‌های بصری شهر خود به استقبال سال نو بروند به طوری که این اقدامات برای تمام مردم قابل لمس باشد.

وی خطاب به شهرداران افزود: توصیه‌های دستگاه‌های نظارتی را برای جلوگیری از هرگونه تشکیل پرونده‌های تخلفاتی باید جدی گرفته شود.

منبع: تسنیم

230550