اخبار منتخب استان‌ها

ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: آغاز فرآیند و ثبت درخواست اصفهان برای عضویت در این شبکه با همکاری کمیسیون ملی یونسکو از زمستان سال گذشته توسط شهرداری اصفهان آغاز شده بود.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، از کشف 80 هزار دستکش بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.
یادداشت/بی شک صلابت، اقتدار و استقامت فراموش نشدنی فرمانده پر افتخار لشکر محمدرسول‍الله (ص) در جریان عملیات خیبر در منطقه طلائیه و تصرف جزایر مجنون و حفظ آن با وجود پاتک های شدید دشمن، از افتخارات تاریخ دفاع مقدس محسوب می ‍شود.
در سه فاز و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه ؛

یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز ساخته می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، اظهار کرد: یادمان ۲ شهید گمنام دانشگاه پیام نور در سه فاز و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه و با همکاری خیران احداث خواهد شد.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد:

اجرای ۳۲۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای بیش از ۳۲۲ برنامه شاخص محوری توسط نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب یک هزار و ۸۰۰ فعالیت در استان همدان خبر داد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا نفس های یک کرمانشاهی دیگر را از شماره انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته هر ۱۵ دقیقه، یک بیمار مشکوک به کرونا در استان کرمانشاه بستری شد.
در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه با رعایت حقوق شهروندی می توان میدان را برای صاحبان حق باز کرد، گفت: این بدان معناست که یک کودک سوریه ای، افغانستانی و عراقی به همان میزان احساس امنیت در شهر اصفهان داشته باشد که یک شهروند اصفهانی دارد.
با وجود وعده رئیس جمهور و مدیران دولتی خراسان شمالی محقق نشد؛

خلف وعده در پروژه 4 خطه کردن جاده مرگ

با وجود این که طبق وعده رئیس جمهور مقرر شد پروژه 4 خطه کردن محور بجنورد-گلستان موسوم به جاده مرگ تا پایان عمر دولت دوازدهم به پایان برسد و همچنین برخی مدیران دولتی نیز در خصوص اتمام این پروژه تا پایان امسال وعده داده بودند اما در 6 ماه نخست امسال حتی یک سانتی متر از این محور به بهره برداری نرسید.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

کشت دانه روغنی کلزا در مرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: کشت کلزا از بیست و پنجم شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده است و پیش بینی می شود بالغ بر یک هزار هکتار کلزا کشت شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش فارس عنوان کرد:

ارائه روزانه خطاهای شبکه شاد در فارس

معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش فارس تصریح کرد: خطاهای شبکه شاد در استان روزانه جمع بندی و به وزارتخانه ارسال می شود.
با حضور وزیر نیرو در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته الف- ب - ایران صورت صورت پذیرفت؛

طرح آبرسانی پایدار به 32 روستا در استان اصفهان آغاز شد

با حضور وزیر نیرو، از طریق ویدئو کنفراس و همزمان با طرح های آبرسانی به 400 روستا در 20 استان کشور در قالب طرح پویش هر هفته الف-ب – ایران ، 32 طرح آبرسانی پایداربه روستاییان در استان اصفهان افتتاح شد.