مجوز مرکز آموزش ایمنی و بهداشت کار(HSE) در جهاد دانشگاهی سمنان صادر شد

مجوز مرکز آموزش ایمنی و بهداشت کار (HSE) جهاد دانشگاهی استان سمنان برای کارآموزان مطابق با رعایت کامل ظوابط از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد.
تصویر مجوز مرکز آموزش ایمنی و بهداشت کار(HSE) در جهاد دانشگاهی سمنان صادر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بر طبق این مجوز، اجرای دوره های آموزشی ایمنی کار برای کارگران، کارفرمایان و کارآموزان مطابق با رعایت کامل ضوابط، دستورالعمل ها و شیوه نامه های آموزش ایمنی کار با هماهنگی این مرکز و رابط آموزشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان امکان پذیر شده است.

در قالب این مجوز، دوره های آموزشی شامل ایمنی و بهداشت کار برای کارگران تحت پوشش پیمانکاران، ایمنی و بهداشت کار برای کارفرمایان و صاحبان کار پیمانکاری، آموزش عمومی ایمنی (ویژه مسئولین ایمنی کارگاه ها) و شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک (ویژه مسئولین ایمنی کارگاه ها) در قالب زیرسامانه آموزش ایمنی کار که در ذیل، سامانه جامع روابط کار تعریف شده است، مطابق ضوابط در سطح استان سمنان برگزار می شود.

بنا بر اعلام جهاد دانشگاهی استان، در پایان دوره های آموزشی و از سوی مرکز آموزش ایمنی و بهداشت کار (HSE) جهاد دانشگاهی استان سمنان گواهینامه پایان دوره آموزشی صادر می شود.

منبع: ایسنا

465421