پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری دوشنبه 15 اسفند

گزارش هواشناسی چهارمحال و بختیاری دوشنبه 15 اسفند حاکی از بارش باران است.
تصویر پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری دوشنبه 15 اسفند

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت دوشنبه یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود که به تناوب تا اواخر روز جمعه و اوایل صبح شنبه بارش‌هایی در سطح استان روی می دهد.

مهران چراغ‌پور اظهار کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه عموماً جو در چهارمحال و بختیاری پایدار است، آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد را خواهیم داشت.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت دوشنبه یک سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری شود و به تناوب تا اواخر روز جمعه و اوایل صبح شنبه بارش‌هایی در سطح استان ایجاد می‌کند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد برای روزهای چهارشنبه و جمعه بارش‌ها از شدت خوبی برخوردار هستند.

چراغ‌پور عنوان کرد: فعالیت سامانه بارشی بیشتر در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری شامل شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، بخش‌هایی از لردگان و فلارد است، اما انتظار می‌رود تا پایان هفته همه مناطق استان درگیر بارش‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: روند افزایش دما در چهارمحال و بختیاری باعث ریزش بهمن در ارتفاعات خواهد شد، همچنین بارش باران نیز می‌تواند بر سقوط بهمن اثرگذار باشد، از همین رو باید از صعود به کوهستان و ارتفاعات خودداری شود.

منبع:مهر

466103