تیم اسپیناس زنجان به رده اول جدول صعود خواهد کرد

سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان گفت: هم اکنون فاصله با تیم دوم جدول تنها سه امتیاز است و در رده سوم لیگ دسته اول فوتسال کشور قرار داریم.
تصویر تیم اسپیناس زنجان به رده اول جدول صعود خواهد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود حمیدی روز چهارشنبه افزود: سه هفته تا پایان مسابقات لیگ باقی است و با تیم دوم جدول تنها سه امتیاز فاصله داریم.

وی اضافه کرد: برخی اتفاقات و تخلفات در لیگ پیش آمده که فعلا از بیان جزییات آنها معذور هستم ولی در صورت بررسی و قطعی شدن، تیم اسپیناس به رده اول جدول صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم اسپیناس زنجان با اشاره به شکست چهار بر سه مقابل شهرداری ساوه، افزود: کل بازی در روز گذشته در دست ما بود ولی پنالتی به ضرر ما گرفته شد و داوری ما را اذیت کرد.

وی با اشاره به انتقاد برخی از حمایت شهرداری زنجان از تیم تحت هدایت خود، گفت: جالب است منتقدان بدانند ما روز گذشته مقابل تیمی بازی کردیم که با نام شهرداری ساوه وارد لیگ شده و کل هزینه های این تیم توسط این شهرداری پرداخت می شود.

تیم اسپیناس زنجان با حمایت بخش خصوصی از سال گذشته فعالیت خود را در لیگ دسته اول فوتسال کشور آغاز کرد و امسال شهرداری زنجان کمک ۲ میلیارد تومانی را برای این تیم به تصویب رساند که اعتراضات زیادی را به همراه داشت.

منبع: ایرنا

465433