اخبار منتخب استان‌ها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

حضور مدافعان سلامت جهت درمان در منازل مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کادر پزشکی با مراجعه به درب منزل مددجویان اقدام به درمان و تامین داروی مورد نیاز بیماران می کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس، گفت: فراگیر نشدن استفاده از بیمه محصولات کشاورزی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان را محدود کرده است و ضریب خسارت صندوق بیمه را افزایش داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱ واحد صنعتی و کارگاهی استان در تولید ماسک فعال هستند و روزانه ۵۰۰ هزار ماسک را تولید و روانه بازار می‌کنند.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه:

برای ساخت ۳۰۰ خانه مددجویان، نیازمند اقدام به موقع متولیان امر هستیم

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ساخت مسکن مددجویی و فرصت ایجاد شده برای ساخت 300 واحد مسکونی، خواستار پیگیری و اقدام به موقع متولیان امر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

مسئولان نگاه متفاوت تری به دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی همواره در بحران ها و شرایط دشوار در حال ارائه خدمت و فعالیت بی وقفه  است و مسئولان باید نگاه متفاوت تری نسبت به سایر دانشگاهها  به این دانشگاه داشته باشند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: ۲ برادر هاکی باز این استان به نام های نیما و مانی حیدری امروز سه شنبه به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان دعوت شدند.

در حاشیه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی سپاه بهاباد عنوان شد؛

راه اندازی دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد در آینده ای نزدیک


مسئول حوزه نما یندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تشکیل شوراهای اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف را موثرترین راه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های بومی دانست و از تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد خبر داد.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های بزرگداشت این هفته به شکل مَجازی برگزار می‌شود، گفت: فارس در کشف جرائم حادث شده در فضای مَجازی جایگاه سوم را در کشور دارد.
معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

١۵٠٠ قطعه زمین مسکونی به خانواده ایثارگران آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود

معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تفاهم‌نامه تامین یک‌هزار و ۵٠٠ قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن خانواده‌های ‌شهدا و ایثارگران آذربایجان‌غربی به امضا رسید تا زمین برای ساخت واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا جان 11 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 145 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 65 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5235 نفر رسید.
فرماندار دره‌شهر گفت: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات عزا با وجود ممنوع بودن و همچنین عدم نمونه‌گیری از افراد زیر ۶۰ سال است.



مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا گفت: چنانچه با شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به توافق برسیم تفاهم‌نامه ساخت ۲۱۰۰ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی در صدرا امضاء خواهد شد.
وقف جدید در چهارمحال و بختیاری؛

۴ وقف جدید در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از ثبت چهار وقف جدید در استان در سال جاری خبر داد و گفت: این وقف‌های جدید به ارزش ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

استاندار آذربایجان ‌شرقی خواستار برخورد با هنجارشکنان، شابعه‌پراکنان و اخلال‌گران امنیت اقتصادی در جامعه شد و گفت: تنظیم بازار در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

رنجبر فرماندار کرمانشاه:

مسئولان از مردم فاصله نگیرند

‍ فرماندار کرمانشاه گفت: مردمی‌بودن از شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی است و از ابتدای انقلاب نیز بنا بر این بوده تا مسئولان از مردم فاصله نگیرند و در این راستا شاهد اختصاص روزهایی در هفته، برای ملاقات مدیران کل و مسئولان ارشد سازمان‌ها با مردم به منظور رفع مسایل و مشکلات آنها هستیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد:

کشتی خوزستان باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کند

ابراهیم نصیری با اشاره به اینکه کشتی خوزستان باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کند، گفت: خوزستان قطب بلامنازع کشتی کشور به شمار می‌رود و هر ساله کشتی‌گیران جدیدی را به عرصه ملی معرفی می‌کند که برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.