دوشنبه ۲۰ شهریور ماه وعده دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم خراسان جنوبی

‌استاندار خراسان جنوبی از اعزام جمعی از مردم انقلابی استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.
تصویر دوشنبه ۲۰ شهریور ماه وعده دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد قناعت ‌اظهار کرد: ‌آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان در سنوات قبل پیگیر دیدار مردم خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه دفتر مقام معظم رهبری پیگیری های صورت گرفته را اجابت فرمودند و قرار است این دیدار در روز دوشنبه (20شهریور) صورت بگیرد، افزود: آیت الله عبادی به استانداری و سپاه استان خراسان جنوبی دستور داد مقدمات این اعزام انجام شود.

قناعت با اشاره به اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب مربوط به دو استان است، گفت: سهمیه‌ای به استان تعلق گرفته و بر همین مبنا جمعی از مردم روز دوشنبه به بیت رهبری اعزام خواهند شد.

‌استاندار خراسان جنوبی گفت: خدا را شاکریم که به استحضار مردم عزیز، ولایت مدار، بصیر، شهید پرور و انقلابی خراسان جنوبی برسانیم که این آرزوی دیرینه آن ها با پیگیری‌های آیت الله عبادی مبنی بر ملاقات با عمود خیمه انقلاب، مقام معظم رهبری و نایب امام زمان (عج)، محقق شده است.

قناعت با ذکر این نکته که جمعی از مردم انقلابی استان روز دوشنبه آینده در خدمت رهبری خواهند بود، اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که ستاد انجام داده به هر شهرستان استان سهمیه ای اختصاص داده ایم.

وی بیان کرد: بر اساس آیتم هایی که ستاد استانی تعیین می‌کند فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان با محوریت و راهبری ائمه جمعه به شکل منظم و یکپارچه برای اعزام مردم از استان به حسینیه امام خمینی(ع) برنامه ریزی می‌کنند.

منبع: تسنیم

509612