اخبار منتخب استان‌ها

پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی

۲۴ تن برنج از محتکران در پیرانشهر کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۴ تن برنج از محتکران در پیرانشهر کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

قیمت هرکیلوگرم مرغ تحویلی به کشتارگاه‌ها۱۶۰هزار ریال است

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، قیمت‌تمام شده مرغ گوشتی تحویلی به کشتارگاه از چند روز گذشته را هر کیلوگرم ۱۶۰ هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این در حالی است که در هفته گذشته قیمت مرغ تحویلی به کشتارگاه هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار ریال بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

هشت پروژه بزرگ جهش تولید در زنجان به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امسال با بهره برداری از هشت پروژه جهش تولید حجم سرمایه گذاری به بهره‌برداری رسیده استان به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

۳۰ کیلومتر از راه ‌آهن اردبیل - میانه ریل‌گذاری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۳۰ کیلومتر از مسیر راه ‌آهن اردبیل - میانه ریل‌گذاری شده و این میزان تا پایان سال جاری به ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا ویروس در مراغه و اجباری شدن استفاده از ماسک از درب منزل، تمامی اصناف موظف به استفاده از ماسک در محل کار خود هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان ماکارونی ایران گندم دوروم را 2300 ریال بیشتر از قیمت پایه خرید تضمینی گندم دوروم اعلام شده توسط دولت محترم برای سال زراعی جدید خریداری خواهد کرد.
دور رفت رقابت های گروه ب، لیگ برتر کشتی فرنگی – جام یادگار امام (ره)؛

نتایج دیدارهای صبح روز نخست مشخص شد

مسابقات دور رفت رقابت های گروه ب، لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه های کشور. جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از صبح امروز چهارشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فرداشب به پایان می رسد.
دور رفت رقابت های گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی – جام یادگار امام (ره)

نتایج دیدارهای روز نخست مشخص شد

مسابقات دور رفت رقابت های گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از صبح امروز چهارشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فرداشب به پایان می رسد.
در بهارستان رخ داد:

سوختن زن و مرد نسیم شهری در آتش

روابط عمومی سازمان آتش نشانی نسیم شهر اظهار داشت: بی احتیاطی، استفاده از بنزین برای شستشوی طناب روغنی در داخل واحد مسکونی حادثه ساز شد.
استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه آبشوران:

ساماندهی آبشوران کاری ارزشمند و هدیه ای برای مردم است


استاندار کرمانشاه گفت: ساماندهی آبشوران کاری بسیار ارزشمند و هدیه ای برای ساکنان این محله است چرا که بر روی ارزش افزوده منازل این محلات نیز تاثیر خواهد داشت.

بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری:

پروژه ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

استاندار کرمانشاه گفت: پیگیری ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه و اجرای این پروژه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
مدیرعامل اتحادیه باغداران فارس گفت: به دلیل هزینه‌های بالای تولید در بخش کشاورزی و ریسک پذیری محصولات کشاورزی، صنعت بیمه باید بین کشاورزان فراگیرتر شود و به عنوان تکیه‌گاه امن، در اختیار کشاورز قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز گفت: با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی و در راستای اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی، موتورخانه‌های مجتمع‌های مسکونی و تجاری استان فارس. به صورت رایگان سرویس می‌شود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا در استان کرمانشاه 12 قربانی گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 136 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 73 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5308 نفر رسید.