اخبار منتخب استان‌ها

جانشین دادستان استان ایلام:

کارخانه اکسیژن«دره‌شهر» فعال می‌شود

جانشین دادستان استان ایلام گفت: مدیر کارخانه اکسیژن شهرستان دره‌شهر مکلف شد طی ۴۸ ساعت آینده مشکلات سر راه تولید را توسط کارشناسان بررسی و برای پیگیری به استان ارسال کند.

با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

از سامانه جدید پرواز بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه رونمایی شد

آیین رونمایی از سامانه جدید پرواز بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه، با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پایگاه یکم هوانیروز و جمعی از پرسنل این پایگاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: وحدت ستون فقرات امت اسلام است و تقویت این مهم در بین مسلمانان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌سازد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

جمعه خونین در استان کرمانشاه رقم خورد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 16 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 865  نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدافعان سلامت را رکن اصلی جنگ با کرونا برشمرد و گفت: یکی از ارکان مهم مقابله با این ویروس مهلک، حفظ حرمت با تزریق امید به این سربازان ایثارگری است که برای غلبه بر این بیماری تا پای جان ایستاده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان به تشریح مصوبات سی و ششمین جلسه این ستاد مرتبط با فعالیت اصناف پرداخت و خاطرنشان کرد: همه صنوف، مشاغل و رسته‌های شغلی به جز صنف نانوایان و سوپرلبنیات تا تاریخ ۱۶ آبان ماه سال جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر می باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

فوت ۵ بیمار کرونایی در شهرستان بهارستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: شهرستان بهارستان در حال حاضر در مقوله تعداد مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد.
سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی برای نخستین بار در سطح بین المللی بعد از 48 ساعت رقابت تنگاتنگ بین  612 تیم از کل جهان روی پلتفرم اختصاصی مرکز به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت:

اعتبار خودکار دفترچه های بیمه سلامت تا سال آتی

فرماندار رباط کریم در دیدار با رئیس اداره بیمه سلامت گفت: دفترچه های درمانی بیمه سلامت تا فروردین سال آینده به صورت خودکار تمدید اعتبار شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در پی درگذشت امیر سرتیپ قاسم جلیلوند که بر اثر بیماری کرونا به یاران شهیدش پیوست پیام همدردی صادر کردند
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان:

شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت: شهروندان با انتشار هرگونه تصویر و ویدیو به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.