اخبار منتخب استان‌ها

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه خبر داد:

کاهش۴۱ در صدی تردد مسافران نسبت به سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۲۲ هزار دستگاه اتوبوس و کاهش ۳۳ درصدی تردد ناوگان، تردد ۳۵ هزار دستگاه مینی‌بوس و تردد ۱۱۵ دستگاه سواری و کاهش ۱۸ درصدی تردد خبر داد و افزود: یک میلیون و ۳۶۰ هزار مسافر در سطح استان کرمانشاه جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به آغاز محدودیت تردد در جاده های استان گفت: در چند روز گذشته ۱۳۰ خودرو که سفر غیر ضروری در جاده های استان داشتند جریمه نقدی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

ابتلای بیش از ۶ هزار نفر در استان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای بیش از ۶ هزار نفر در استان به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و گفت: در حال حاضر حال ۵۲ هم استانی وخیم گزارش شده است.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یزد خبر داد؛

رفت و آمدهای خانوادگی بلای جان یزدی ها

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  از پایین بودن میزان فوتی های کرونایی استان یزد در مقایسه با میانگین کشوری خبر داد و گفت: رفت و آمدهای زیاد خانوادگی یزدی ها به نسبت دیگر مناطق کشور، موجب شیوع بالای این بیماری در استان شده است.

حسین رستمی، دبیر برگزاری مسابقه سراسری «قهرمان من»، بیان کرد: به مناسبت ورود پیکر پاک شهید شیری، شهید مدافع حرم به قزوین، به همت فعالان خبری و فرهنگی استان قزوین، مسابقه سراسری «قهرمان من» در استان قزوین، برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی پلیس یزد خبر داد؛

کشف 3 تُن روغن خوراکی احتکاری در یزد

معاون اجتماعی پلیس یزد از کشف 2 هزار و 656 کیلو روغن خوراکی به ارزش 600 میلیون ریال در انباری در شهرستان یزد خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: گفت: در روز 13 آبان دانش‌آموزان به مستضعفین جهان نشان دادند که چگونه میشود مقابل مستکبران جهان ایستاد و برابر زورگویی آن‌ها سر فرود نیاورد.
میثم‌ شاهد

فضاسازی شهری

سازمان سیما، منظر و شهرداری شیراز با اقدامی ارزشمند، در شب میلاد حضرت محمد (ص)، المان نام نبی رحمت را در شهر شیراز نصب کرد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

وضعیت 5 شهرستان یزد فوق بحرانی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، وضعیت شهرستان‌های مهریز، خاتم، ابرکوه، بافق و میبد را فوق بحرانی عنوان کرد.
رییس پلیس راهور استان مرکزی:

تردد خووروهای غیربومی در اراک ممنوع شد

رییس پلیس راهور استان مرکزی گفت: تردد خووروهای غیربومی در اراک ممنوع شد، جریمه رانندگان بدون ماسک اجرایی میشود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک روز دوشنبه گفت: ۲۴فوتی و شناسایی ۵۶۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ساعت گذشته در استان مرکزی ثبت شده است.
فرماندار اسلامشهر خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی باغ فیض

فرماندار اسلامشهر و رئیس شورای تامین شهرستان از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی باغ فیض توسط ماموران جان بر کف انتظامی شهرستان در روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه در شهر قم خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

افزایش تردد کامیون های صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: روان بودن تردد روزانه کامیون صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک از ۲۵۰ دستگاه در تابستان سال جاری به حدود ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است.