اخبار منتخب استان‌ها

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه شهروندان می توانند هرگونه شکایتی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند، گفت: در خصوص جبران کمبود روغن نباتی، سهمیه قابل توجهی به البرز اختصاص یافته است و این سهمیه به زودی در بازار توزیع خواهد شد.
سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی استان همدان:

چالش مومو برای سلامت روان کودکان خطر جدی است

سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه چالش مومو برای سلامت روان کودکان خطر جدی است گفت: در صورت مواجه با چالش مومو خانواده ها با خط ۱۲۳ بهزیستی تماس بگیرند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است و رسانه باید این فضای بصیرت‌افزایی و روشن‌گری را در جامعه ایجاد کند و برای دفاع از حق قلم بزند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: علت افزایش بیماران بستری در بیمارستان های استان مراجعه دیر هنگام به مراکز درمانی است.
با فرماندهی امیر طهماسبی صورت گرفت:

رونمایی از تندیس پیشکسوت دوران دفاع مقدس لرستان

در مراسم با اهدا هدایا و لوح یادبود از ملک محمودی پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و طی آئینی با شکوه و با حضور خانواده این قهرمان از تندیس وی رونمایی شد.
در مازندران اتفاق افتاد؛

پایان چشم انتظاری بعد از 34 سال

پیکر شهید حسین راستگو از شهدای 8 سال دفاع مقدس پس از 34 سال به خانه برگشته و مادری که این فراق را به دوش می‌کشید امروز نازدانه‌اش را به وسعت پرچم ایران در آغوش کشیده است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه وضعیت شرق استان بحرانی است، گفت: با توجه به اینکه در شرق استان با مشکل و معضل کمبود آب چه در بحث آب شرب و چه در بحث سفره‌های آب زیرزمینی روبه‌رو هستیم انتقال آب سد آزاد بهترین گزینه برای حل مشکلات کم آبی روستاها و شهرهای شرق استان است.
رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شیراز خبر داد؛

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به زیباسازی شهر شیراز

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شیرازگفت: اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به زیباسازی فضای سبز شهر شیراز، نشان از توجه مسئولین به افزایش زیباسازی این کلان‌شهر است
رئیس ستاد فرمان اجرایی امام(ره) عنوان کرد:

تلاش برای تولید واکسن کرونای ایرانی از ۷ مسیر

رئیس ستاد فرمان اجرایی امام(ره)، با اشاره به همگامی ایران در تولید واکسن کرونا با کشورهای پیشرفته، یادآور شد: علاوه بر اینکه کیت های تشخیص سریع کرونا را تولید کردیم، تلاش می کنیم تولید واکسن نیز از هفت مسیر دنبال شود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 275 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی؛

کارگاه آموزشی پرورش قارچ خوراکی دکمه‌ای در ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی در بخش کشاورزی، با همکاری فنی‌‌ و حرفه‌ای، کارگاه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در شهرستان ارسنجان برگزار می‌گردد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد؛

ایجاد نا امنی برای قاچاقچیان کالا در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، تاکید کرد: هدف ما نا امن کردن محل عرضه برای کالاهای قاچاق است و گشت های مشترک با استانداری، فرمانداری، اتاق اصناف، مرکز اصناف و ... به طور مرتب در حال انجام است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

گیاه دارویی خرفه در مرودشت برداشت شد

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت: بیش از یکصد تن تخم خرفه از ۲۰۵ هکتار از مزارع زیرکشت برداشت و روانه بازار شد.