۴ پرواز هفتگی به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از افزایش چهار پرواز هفتگی به مجموع پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند خبر داد.
تصویر ۴ پرواز هفتگی به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه شد

به گزارش سایت خبری پرسون، عظیم طهماسبی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیرهای صورت گرفته توسط این اداره کل از 29 آبان ماه هواپیمایی اروان دو پرواز هفتگی طی روزهای دوشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار کرده است.

وی با تشکر از سازمان هواپیمایی کشوری به جهت پیگیری جهت برقراری پرواز یادشده افزود: پرواز هواپیمای بوئینگ 737 شرکت اروان دوشنبه ساعت 07:30 از فرودگاه مهرآباد پرواز کرده ساعت 09:00 وارد فرودگاه بیرجند شده و 09:45 بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز روز پنجشنبه نیز ساعت 07:00 از مهرآباد پرواز کرده ساعت 08:30 وارد فرودگاه بیرجند شده و 09:15 بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. در صورت استقبال مسافرین شاهد تداوم و همچنین افزایش پروازهای ایرلاین یاد شده خواهیم بود.

وی ضمن تشکر به جهت تذکر شفاهی رئیس مجمع نمایندگان استان در جلسه مجلس شورای اسلامی درباره پروازهای فرودگاه شهدای طبس گفت: در پیگیرهای نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی پروازهای فرودگاه طبس در برنامه زمستانی بدون هیچ تغییری با 8 پرواز رفت و برگشت در حال انجام است.

طهماسبی با تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران-بیرجند-تهران و 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند برقرار است که همچنان جهت رفاه حال هم استانی‌های محترم نیاز به برقراری پرواز است که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر مسئولین استانی بتوانیم نیازهای پروزهای دیگر روزهای هفته را تامین کنیم.

منبع: تسنیم

548552