وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از برنامه دستگاه قضائی برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های مختلف خبر داد.
تصویر وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای مدیران قضائی استان از برنامه دستگاه قضائی برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: همه دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی استان با حضور‌ میدانی مستمر در پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی و طبق دستور‌العمل‌های قانونی، نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اقدام کنند.

وی بر تلاش هرچه بیشتر مجموعه دادگستری استان به منظور سرعت بخشی به طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن تاکید و تصریح کرد: با وجود اینکه مجموعه دادگستری استان با قدرت و سرعت حداکثری در اجرای طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن و معوق در حال فعالیت است اما یکی از موانع اجرای این طرح تاخیر کارشناسان و ضابطان قضائی در پاسخ به استعلامات و انجام تحقیقات قضائی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: مسؤولان امر باید با درایت و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر این مشکل را حل کنند و مدیران قضائی یعنی، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی باید نظارت جدی داشته باشند.

وی با بررسی مشکلات دستگاه قضائی استان و سازمان‌های تابعه به‌ویژه سازمان بازرسی پیگیری برای رفع مشکلات توسط مدیران این سازمان‌ها و حمایت و پشتیبانی توسط دولت را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست دستورات ویژه‌ای به منظور تقویت و تکمیل طرح آرشیو الکترونیک پرونده‌ها، پالایش پرونده‌ها در واحدهای اجرای احکام مدنی و کیفری و تقویت فضای مجتمع های قضائی از لحاظ طراوت و نشاط اداری صادر کرد.

منبع: روابط عمومی دادگستری

548474