اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد:

دستگیری باند سارقان احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۵ سارق احشام و کشف ۵٠ فقره سرقت به ارزش ١٠میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهارستان مطرح کرد:

۱۳۵ بازدید و پلمپ ۳۰ واحد صنفی متخلف در بهارستان

دانش آموز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهارستان از اجرای 1۳۵ گشت مشترک نظارتی در محدودیت های دو هفته کرونایی در شهرستان بهارستان خبر داد.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز:

ادارت استان تعطیل نخواهند شد

علیرضا سلیمانی گفت: ادارات استان البرز تعطیل نمی شوند اما فعالیت آن ها در هفته دوم محدودیت‌ها نیز همچون هفته اول اجرایی خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی استان کردستان خبر داد:

ورود سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی کردستان

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از اواخر هفته جاری شاهد ورود دوباره یک سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی به استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد:

اشباع بازار روغن ظرف چند روز آینده در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اقداماتی که در زمینه تامین روغن مورد نیاز مردم در یزد صورت گرفته است، گفت: بازار روغن ظرف چند روز آینده در یزد اشباع می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:

کرونا در البرز همچنان می تازد

محمد فتحی گفت: ۲۳ هزار و ۱۸۸ نفر نیز از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون بهبود یافته و از مراکز درمانی البرز ترخیص شدند.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغی شهری شهرداری کرج خبر داد؛

تغییر ساعت کاری بازار روزهای کرج

احمد خیری گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، ساعت کار روز بازارهای این کلانشهر متناسب با این شرایط از امروز یکشنبه تا پایان هفته جاری تغییر کرد.
فرماندار کرمانشاه عنوان کرد:

ایجاد 278 فرصت شغلی در استان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: در سامانه رصد اشتغال در شهرستان کرمانشاه سهمی که امسال برای ایجاد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته ۲۷۸ فرصت شغلی است .

آیت‌ الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی گفت: ترور ناجونمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده را محکوم میکنم و دشمنان انقلاب بدانند این ترورها ذره ای در مسیر نظام اسلامی و اهداف بلند انقلاب انحراف ایجاد نمی کند.
فرمانده پلیس راه کردستان گفت: به علت بارش برف در محورهای سنندج ـ مریوان، سقز ـ دیواندره، دیواندره ـ بیجار تردد هرگونه تریلر کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

به مناسبت دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس

در غربت آقای شهید اما آشنای همگان

آیت‌الله سیدحسن مدرس که مردم کاشمر او را به "آقای شهید" خوانده و می‌شناسند، مردی از سلاله پاکان و مبارزی وارسته در عصر ظلمت و استبداد رضا خانی بود، انسانی که به عنوان شاخص‌ترین نماینده مجلس شورای ملی پس از انقلاب مشروطه در مدت پنج دوره حضور درخشان و بی‌نظیر در خانه ملت داشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش بوستانِ بهارستان مطرح کرد:

اتمام حجت با باشگاه داران متخلف در ایام کرونا

فلاح رئیس اداره ورزش و جوانان بخش بوستان شهرستان بهارستان از برخورد جدی با باشگاه داران متخلف در محدودیت های کرونایی و معرفی به مراجع قانونی خبر داد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه:

کرمانشاه و دالاهو حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان شدند

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته در سال ۱۳۹۸، فرمانداران کرمانشاه و دالاهو در جایگاه برتر در بین شهرستانهای استان قرار گرفتند.

امام جمعه مریوان گفت: دیروز اوج درماندگی دشمن در ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده به نمایش گذاشته شد و این امر نشان داد که جهان استکبار تا چه میزان از قدرت جمهوری اسلامی هراس در دل دارد.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز گفت: طی بازرسی‌های انجام شده طی ۶ روز از ۸۵ هزار واحد صنفی، ۱۹۰ واحد صنفی متخلف پلمب و به ۵ هزار واحد متخلف نیز تذکرات کتبی یا شفاهی داده شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در طول بارش های اخیر نیروهای راهداری به 641 خودرو مانده در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند و بیش از 40 نفر از مسافران در راهدارخانه های استان کردستان اسکان داده اند.

بر اساس نتایج یک پژوهش علمی از دانشمندان برتر جهان بر اساس شاخص‌های استنادی استاندارد، ۷۲ عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در بین ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند که از این میان، ۷ نفر از اعضای محترم هیات‌علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی می‌باشند