اخبار منتخب استان‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از آماده باش تیم‌های امداد هلال احمر این استان خبر داد و گفت: از شامگاه گذشته تاکنون ۷۷ امدادگر و نجاتگر به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی خدمت‌رسانی کرده‌اند.
هشدار سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد به مردم؛

بازگشت به عقب، در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: چنانچه محدودیت ها حداقل تا پایان فصل سرما رعایت نشود باز شاهد برگشت به عقب و افزایش دوباره مبتلایان خواهیم بود. بنابراین نباید این روند کاهشی عادی انگاری شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: علم آموزی، عدالت خواهی و آزاداندیشی 3 توقع مهم رهبر معظم انقلاب از دانشجویان است که در پرتو آن می‌توان به جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته رسید.

رییس پلیس راه فرمانداه انتظامی کردستان گفت: از رانندگان درخواست داریم که با توجه به استمرار بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کردستان رانندگان حتما وسایل نقلیه خود را به امکانات مورد نیاز مجهز کنند.

مدیرکل اداره ارتباطات استان در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

فارس، پیشگام هوشمندسازی مدارس روستایی است/ برخورداری 3951 مدرسه از اینترنت پرسرعت

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری استان فارس گفت: دسترسی 3951 مدرسه به اینترنت پرسرعت را در نقاط شهری و روستایی استان فراهم کرده‌ایم. از این تعداد مدارس، 2894 مورد در مناطق روستایی و 1057 مدرسه در شهرها هستند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

همکاری و مشارکت رمز موفقیت خواهد بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری سایر دستگاه های اجرایی همیشه کار ساز بوده است اگر بانکها با تولیدکنندگان همکاری لازم را دور از سلیقه گرایی داشته باشند مشکل واحدهای صنعتی حل خواهد شد.  

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران:

برای نخستین بار در شرق کشور چرم مصنوعی تولید می شود

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران گفت: با سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در تنها کارخانه تولید چرم مصنوعی استان ، سالانه سه هزار تن چرم، روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

اداره کل هواشناسی استان فارس در آخرین اطلاعیه پیرامون وضعیت جوی این استان، نسبت به وقوع بارندگی‌های منجر به جاری شدن سیلاب در نقاطی از فارس هشدار داده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد:

ضرورت تولید آثار نمایشی منطبق با فرهنگ یزد در جشنواره طنز خش دلانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت تولید آثار طنز منطبق با فرهنگ یزد در جشنواره خش دلانه2 گفت: قطعا نمونه های بومی  مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و مردم نیز همدلی بهتری با آن خواهند داشت .