اخبار منتخب استان‌ها

با غفلت والدین دست دختر بچه ۱۳ ماهه جوانرودی به علت گیر کردن در چرخ گوشت از مچ قطع شد.
یک لحظه غفلت والدین می تواند موجب مرگ کودکان شود؛ بنابر این با پیشگیری می توان جلوی بسیاری از این اتفاقات را گرفت تا به تبع آن خانواده ها با تأثر و ندامت به گذشته نگاه نکنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد:

راه اندازی نهضت ملی مناسب سازی توسط یزدی ها

نیکنام هدف از برگزاری جشنواره گردشگری معلولان را راه اندازی یک نهضت ملی برای مناسب سازی عنوان کرد و اذعان داشت: برگزاری این جشنواره، موجب شد یزد به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیر انتخاب شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طرح شهید سلیمانی در شهرستان های تویسرکان، اسدآباد، نهاوند و بهار توسط گروه های جهادی در حال اجراست.
شهردار سنندج گفت: برگزاری کنگره مشاهیر کُرد یکی از اقدامات مهم در سال گذشته بود که بازتاب خوبی داشت و همچنین ساخت سریال فاخر «سنجرخان» در استان فرهنگی کردستان یکی دیگر از اقدامات مهم فرهنگی است.

به همت دستگاه های اطلاعاتی؛

متهمان به پولشویی در سقز بازداشت شدند

دادستان انقلاب و عمومی سقز  از بازداشت متهمان به پولشویی در این شهرستان توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی خبر داد.

همزمان با روز جهانی خاک، عملیات بیولوژیک توسعه جنگل‌های استان کردستان در ۲ هزار هکتار از مناطق و عرصه‌های طبیعی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی به صورت نمادین در اراضی روستای «ماموخ» علیا آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" در استان فارس از دستگیری فرد مامورنمایی که چند اقلام لوازم خانگی به مبلغ 600 میلیون ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود خبر داد.
مدیر کل بهزیستی استان همدان خبر داد:

افتتاح ۴۶ واحد مسکن معلولان در همدان

مدیر کل بهزیستی استان همدان از افتتاح ۴۶ واحد مسکن معلولان در استان همدان خبر داد و گفت: در این هفته ۱۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی نیز در همدان کلنگ زنی شد.
بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن؛

شهروند بیجاری جان باخت

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بیجار گفت: استنشاق گاز منواکسید کربن باعث مرگ شهروندان بیجار گردید.

پیرو به سخره گرفتن قوم لر توسط بهاره رهنما از بازیگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جمعی از مردم لرستان در بیانیه ای از دادستان تهران برخورد قانونی با هتک کنندگان قوم بزرگ لر را درخواست کردند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه:

آخرین مهلت ثبت نام طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده پایان آذر ماه است

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه اعلام کرد: متقاضیان طرح تعویض نقدی تاکسی‌های فرسوده تا پایان آذر ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

۳۹ سارق در کرمان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ۳۹ سارق دستگیر شد و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه طی یک ماه گذشته در کرمان کشف شد.
شهرام کرمی دادستان کرمانشاه گفت: کلیپ مبتذل در تکیه مذهبی معاون الملک توسط یک گروه تهیه شده، و پس از انتشار این فیلم های غیر اخلاقی به سرعت دستور پیگیری و شناسایی عوامل آن را به ضابطین دستگاه قضایی استان دادیم که با انجام اقدامات اطلاعاتی امروز(16 آذر) چهار نفر از این عوامل از جمله دو زن مانکن و دو نفر از تصویربرداران دستگیر شدند.