اخبار منتخب استان‌ها

کارشناس هواشناسی استان زنجان از افزایش ابر و بارش‌های رگباری باران در مناطق مختلف زنجان در ساعات بعدازظهر امروز خبر داد.
مدیرکل هواشناسی گلستان به عبور موج کم دامنه از تراز میانی جو و شکل گیری جریانات مرطوب شمالی در مناطق غربی استان اشاره کرد و نسبت به وقوع سیلاب محلی و افزایش حجم آب رودخانه ها در شهرهای باختری این استان هشدار داد.
مدیر آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: در برنامه مهارت‌آزمایی کووید 19 آزمایشگاه زاهدان و سراوان امتیاز کامل مهارت‌آزمایی را کسب کردند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری از طرح اضطراری آبرسانی به همدان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان ماهانه ۶۵۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی مورد نیاز مشترکان همدان تا یک ماه آینده تامین می‌شود.
روزهای سخت کرونایی پیک پنجم کرونا برای گچسارانی ها در حالی سپری می شود که هر روز جان باختن یک یا چند تن از شهروندان، این شهرستان را به ماتمکده ای باورنکردنی تبدیل کرده است.
رییس پلیس راه خوزستان با اعلام کاهش ۵۰ درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی استان خوزستان خبر داد و گفت: از وضعیت خوب این استان از لحاظ کنترل تردد از زمان آغاز محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
یک کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی در یادداشتی نوشته است: آب کشکان مرده و جنازه اش بر زمین نقش بسته است.
رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه خبر منتشر شده در فضایی مجازی و فوت 23 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان را تکذیب کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته فقط سه بیمار کرونایی که به دستگاه ونتیلانتور متصل بودند در این بیمارستان جان خود را از دست دادند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز، حفظ مساجد از امورى است که اسلام به آن وابسته است گفت: مساجد، بهترین سنگرها و جمعه و جماعات، مناسب‌ترین میدان تشکل و بیان مصالح مسلمین مى‌باشند.