اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از عدم ممنوعیت تردد بین شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: سفرهای بین استانی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز نیست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد؛

فعالیت کشتارگاه های مرغ در روزهای تعطیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: به منظور تامین نیاز مردم، در روزهای تعطیل به جز روز عاشورا کشتارگاه های مرغ در سطح استان فعال هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان با اشاره به این که بیمارستان‌های ارتش در تبریز و مراغه تمام ظرفیت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده اند افزود: در صورت نیاز تمهیدات لازم برای احداث سریع بیمارستان صحرایی تدارک دیده شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد:

فعالیت هیئت مذهبی کودکان و نوجوانان حدود ۲۰ روز بعد از تاسوعا و عاشورا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری هیئت بزرگ مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان بعد از گذشت حدود ۲۰ روز از تاسوعا و عاشورای امسال خبر داد.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:دوشنبه ۲۵ مرداد،تا چهارشنبه هفته‌ جاری صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش شدت گرما و در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات استان با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد همراه است
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۹۲۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات تکاوران پلیس در مسیر ارتباطی جنوب به شمال این استان کشف شد و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری وکنترل کرونا خبر داد:

ورود محموله واکسن جدید به خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از ورود محموله واکسن جدید به خراسان جنوبی خبر داد.
رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: موضوع قاچاق در سطح کشور یک مقوله متأثر کننده است که صدمات جبران ناپذیری به پیکره اقتصاد و اشتغال در کشور وارد می‌کند و یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، مسئولین عالی کشور و دستگاه قضایی  است.
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف ۶۲۴ قطعه اشیاء عتیقه در دورود

فرمانده انتظامی دورود از کشف ۶۲۴ قطعه اشیاء عتیقه با دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.