اخبار منتخب استان‌ها

رییس مجمع نمایندگان و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جبران کمبود واکسن کرونا در آذربایجان‌شرقی خبر داد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهرستان سیستان وبلوچستان از کلنگ زنی و افتتاح۶ پروژه در حوزه آبخیزداری و بیابان زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.
کلا مطالبه‌گری امری اجتماعی است؛ لذا فرد یا افرادی که مطالبه‌ای را مطرح می‌کنند باید قبل از هر اقدامی به آن مطالبه شکل روشنی بدهند و الزامات مطالبه‌گری‌های اجتماعی را بدانند.
فردی که با سوء استفاده از آیات و روایات اعتماد سوژه های خود را جلب کرده و با فریب مراجعه کنندگان به پرداخت هزینه های گزاف برای تخلیه انرژی های منفی و انجام اعمال منافی عفت به همین بهانه اقدامات مجرمانه متعددی انجام داده بود دستگیر و پس از محاکمه به اعدام محکوم شد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

ستاد اجرایی فرمان امام رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت کاری خود قرار دهد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم در اولویت کار ستاد اجرایی فرمان امام باشد؛ کشور در سال‌های قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به‌کاهش سن دریافت واکسن به‌ ۳۷ سال دراین استان گفت: متولدان ۱۳۶۳ و قبل از آن و دانشجویان مراکز آموزش عالی و طلبه‌ها می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
فرمانده ناحیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اعلام کرد:

توزیع 20 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند


   فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با کمک سپاه فجر 20 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شده است.
دبیر یازدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور خبرداد:

یازدهمین سوگواره سرا سری شعر اقوام و عشایر کشور در شیراز

دبیر یازدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور گفت: در راستای ترویج فرهنگ مذهبی عشایر یازدهمین سوگواره ملی شعر اقوام و عشایر کشور 17 شهریورماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

بلاتکلیفی مجموعه تئاترشهرکرج

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج از بلاتکلیفی مجموعه تئاترشهرکرج خبر داد.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از وضعیت آب در زوستاهای این منطقع ابراز نگرانی کرد و گفت اگر وضعع به همین منوال پیش برود باغ‌های منطقه خشک می‌شود. وی از مسئولین خواست در راستای حل این مشکلات اقدام کنند