مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

بروزرسانی و توسعه تجهیزات کتابخانه موجب تشویق کتابخوان ها میشود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: یکی از موثرترین راه های جذب و حفظ کاربران؛ شاداب سازی فضای کتابخانه ای، بروزرسانی و توسعه تجهیزات موجود در آنهاست.
تصویر بروزرسانی و توسعه تجهیزات کتابخانه موجب تشویق کتابخوان ها میشود

به گزارش سایت خبری پرسون، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت تأمین نیازها و خواسته‌های نرم افزاری و سخت افزاری کاربران کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: یکی از موثرترین راه های جذب و حفظ کاربران؛ شاداب سازی فضای کتابخانه ای، بروزرسانی و توسعه تجهیزات موجود در آنهاست.

وی افزود: در همین راستا اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و اوراق خزانه ای به خرید تجهیزات برای کتابخانه های عمومی استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این تجهیزات شامل لوازم چوبی مانند قفسه‌های کتاب، قفسه های منابع دیداری و شنیداری و نشریات؛ میز و صندلی مطالعه ویژه پژوهشگران، میز و صندلی مطالعه، رایانه، چاپگر، تجهیزات رایانه ای و ... بوده که پس از خرید به کتابخانه های عمومی استان ارسال شده است.

بابایی افزود: با توجه به بازطراحی کتابخانه مرکزی تبریز بر اساس استانداردهای بین المللی و بروز دنیا و توسعه بخش کودک و نوجوان این کتابخانه، بخشی از اعتبارات مذکور جهت خریداری کیوسک های آموزشی علم و خلاقیت ویژه نوجوانان، کیوسک بازیها و نرم افزارهای آموزشی ویژه کودکان، دکوراتیو بخش کودک و نوجوان، رایانه و چاپگر هزینه شده است.

منبع: ایسنا

765476

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون