علیرضا قاری قرآن:

۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: افزون بر ۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند
تصویر ۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن اضافه کرد: این اراضی در مرحله تهیه طرح تفکیکی و اجرای آماده‌سازی قرار دارد و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار زمین نیز در مراحل مختلف فرایند الحاق قرار دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار ۵۰۰ هکتار زمین نیز در استان تامین شده که برای ساخت بیش از ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی مناسب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: افزون بر ۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که تاکنون بیش از ۱۵۷ هزار نفر حائز شرایط فعال و ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.

قاری قرآن با اشاره به تامین ۱۳۷ سایت آماده‌سازی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار برای ۱۲۳ هزار واحد مسکن، اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی طراحی و اجرای این پروژه‌ها حدود ۲۳ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۵۲ هزار و ۱۰۰ واحد پروژه در نهضت ملی مسکن در استان اصفهان تعریف شده و برای افزون بر ۴۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی قرارداد با سازندگان امضا شده است.

قاری قرآن ادامه داد: بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، قرارداد تسهیلات دارد و برای بیش از ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز پروانه ساختمانی اخذ شده است.

وی گفت: بیش از ۱۷ هزار واحد در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در مرحله اجرای پی‌ریزی(فونداسیون) و بالغ بر ۹ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله پایان اسکلت و سقف قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: ۷۷ مصوبه ویژه برای سرعت‌بخشی به اجرای نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تاکنون در جلسه‌های کمیسیون ماده پنج استان اخذ شده است.

«نهضت ملی مسکن» طرح دولت سیزدهم برای خانه‌دار کردن مردم است که در آن سهم استان اصفهان ساخت ۲۴۳ هزار واحد در چهار سال اعلام شد.

مهمترین هدف این طرح برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون و در اُفق چهار ساله، چهار میلیون واحد مسکونی در کشور اعلام شده است.

اصفهان بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۹ شهرستان دارد؛ این خطه با ۱۱۴ شهر و یک‌هزار و ۷۰۰ آبادی و روستا، سومین استان پُرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

منبع: ایرنا

789157

سازمان آگهی های پرسون