تازه‌ترین عناوین

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همزمان با خروج سامانه بارشی قدیمی از کشور، از فردا با ورود یک سامانه بارشی جدید بارندگی استان‌های بوشهر، خوزستان،فارس و کهکیلویه و بویراحمد را در بر می‌گیرد.
معلمی از شهرستان گرمه از توابع خراسان شمالی در حالی که از شدت بیماری کرونا بر روی تخت بیمارستان بستری بود با ایثاری مثال زدنی تدریس به دانش آموزان را ترک نکرد و در همان حین جان داد.
تمام شاخص‌های مهم بورسی اروپا و آمریکا ریزشی شد، در وال استریت، همه شاخص‌ها نزولی بودند تا جایی که هر سه شاخص اصلی بورسی در سطح پایین‌تری از روز قبل خود بسته شدند.
آیا قواعد نا نوشته شبکه‌ های اجتماعی را می‌دانید؟ کارشناسان با توجه به تجربیاتی که در این سال‌ها از رصد و استفاده شبکه‌های اجتماعی به دست آوردند شما را با قواعد نا نوشته شبکه‌ های ارتباطی مجازی آشنا می‌کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: باید هرچه سریع‌تر شرایط ایجاد و فعالیت هوانوردی عمومی در کشور را تسهیل و امکان ورود هواپیماهای کوچک به کشور را فراهم کنیم.

سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد است: تغییر ظاهر ( Deface) ورودی سایت رصد و پایش مدیریت ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیکی از منظر نشت اطلاعات، هیچ‌گونه دستاوردی برای هکرها نداشته است.

حامد مهربانی، مجری برنامه در انتهای الوند که پرسپولیس را به دور زدن قانون متهم کرده بود با انتشار ویدیویی ضمن عذرخواهی از هواداران تیم پرسپولیس، اعلام کرد در قسمت بعدی برنامه هم مجددا عذرخواهی خواهد کرد.
آیین بهره‌برداری از یک‌هزار و ۵۵۰ طرح‌ ملی وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش در سراسر کشور و سه طرح بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمان، قم و مشهد با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد.
سازمان آگهی های پرسون