تازه‌ترین عناوین

در نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی مطرح شد:

تعامل جامعه زینب(س) و جامعه روحانیت در تصمیم گیری ها

اولین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی سال جاری در خصوص بررسی مسائل جاری و انتخابات پیش رو، در روز پنجشنبه مورخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

پیش‌بینی بورس امروز 17 آبان 99

بازار سهام امروز مثبت است؟

در پایان معاملات بازار سهام روز چهارشنبه شاخص کل با رشد دو درصدی به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید. باید دید با پیشی گرفتن بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ تا این لحظه بازار سهام چه روندی را در پیش می‌گیرد؟
محمد جواد ظریف به منظور انجام دیدار رسمی وارد هاوانا پایتخت کوبا شد.
از اسفندماه سال قبل که ویروس کرونا مهمان ناخوانده خانه‌هایمان شد و با توصیه‌های بسیاری که پیرامون رعایت نکات بهداشتی و تاکید بر عدم خروج از منزل می‌شد، بسیاری از کارها و فعالیت‌هایمان از جمله رفتن به آرایشگاه‌ها را به تعویق انداختیم، اما با طولانی شدن روند بیماری، ناچار لازم است فعالیتهای روزمره البته با رعایت پروتکلها به انجام برسد.

در مجموع تعداد ۱۵۰ دفتر کاریابی در سامانه کارا ثبت نام نمودند. از این تعداد تاکنون ۹۹ دفتر کاریابی با تعداد اشتغال ۳۸۲ نفری موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۹ میلیارد ریال گردیده اند.
مهاجر سیبری در تالاب سرخرود فریدون کنار فرود آمد:

بازگشت امید، آخرین درنای مهاجر به ایران

«امید»، تک درنای سفید سیبری امسال هم در میانه ماه آبان برای زمستان‌گذرانی در تالاب فریدون‌کنار استان مازندران فرود آمد و چشم دوستداران محیط زیست را روشن کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۰۶ بیمار در شبانه روز گذشته

تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

با وجود کاهش شدید واردات گوشت، قاچاق دام زنده، افزایش قیمت نهاده های تولید و عدم مدیریت واحد از جمله دلایلی است که برای افزایش قیمت گوشت مطرح می شود.
شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا با همه تلخی‌ها، تجربیات جدیدی به همراه داشت و نشان داد که انسانها در این کره خاکی همچون دانه‌های تسبیح به یکدیگر وصلند و مرگ یک نفر به معنای مرگ دیگری است، به همین دلیل بارها توصیه شده که همه باید نسبت به پروتکل‌های بهداشتی تمکین کرده تا از مرگ انسان‌های بیشتر جلوگیری کنیم.
یکی از آخرین گزارش های منبع خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که تسلط ماینرها بر افت و خیز و نوسانات قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی در حال کاسته شدن است. داده های موجود در شبکه بلاکچین نشان می دهند که تاثیر و نفوذ ماینرها بر بازار بیت کوین پیش از این بسیار شدیدتر بوده و به نظر می رسد تسلط آن ها در حال کاهش است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 فردا 15 آبان همچنین از ساعت 6 روز 16 آبان تا ساعت 2 بامداد روز 17 آبان در محور هزار ممنوع است.