تازه‌ترین عناوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، اقدامات پیشگیرانه و کاهش آمار مبتلایان جدید را راهکاری مهم برای تاب آوری ارائه خدمات درمانی اعلام کرد و گفت: باید توجه بیشتری به بهداشت و ردیابی بیماران داشته باشیم.
وضعیت محور‌های مواصلاتی در ۱۲ آبان

افزایش ۲.۲ درصدی تردد در شبانه روز گذشته

طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۴ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۲ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با نام مقدس یا «صادق آل محمد(ع)» در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیسیون افرادی می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنند که بین ۴۰ تا ۷۰ سال سن داشته باشند.
مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه 12 آبان و همچنین از ساعت 6 روز سه شنبه 13 آبان تا ساعت 2 بامداد روز بعد ممنوع است.

جان کری وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در قامت تهیه‌کننده و مشاور به یک کمپانی تولید فیلم پیوست و به این ترتیب وارد دنیای سینما شد.

با وجود عقبگرد بیش از ۳۸ درصدی شاخص کل بورس تهران از نیمه مردادماه و نبود چشم‌انداز روشن از آینده سرمایه‌گذاری در این بازار همچنان شاهد تقاضای جدید برای صدور کدهای معاملاتی هستیم.
هیچ چیز تحت کنترل قرار ندارد و کرونا در سراسر جهان به شکل فزاینده ای تمامی آمارهای مربوط به ابتلا و مرگ و میر را افزایش می دهد.