تازه‌ترین عناوین

همزمان با ورود پرندگان مهاجر در فریدون کنار آغاز شده است:

قتل عام تکان دهنده پرندگان در فریدون کنار

بوی پاییز که می‌آید مهاجرت پرندگان هم آغاز می‌شود، اما این مهاجرت برای بسیاری از پرندگانی که از منطقه سردسیر سیبری به آسمان ایران و تالاب فریدون کنار می‌رسند به معنای پایان زندگی است.
پزشک معالج رییس مجلس شورای اسلامی از منفی شدن دو نوبت تست کرونای وی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر بیماری قالیباف کنترل شده و خطر سرایت ندارد.
پیش‌گشایش بورس امروز 18 آبان 99

فولاد بیشترین عرضه را دارد

در مرحله پیش گشایش بورس امروز به نظر می‌رسد عرضه در نمادهایی چون فولاد و نمادهای ارز محور زیاد است و از طرفی نیز نمادهای خودرویی و بانکی تقاضای قوی ندارند.
مهدی سوری، کارشناس بازارهای مالی معتقد است که در مورد تاثیر بایدن بر بورس تهران نباید نگران بود، چرا که بازار سهام از رشد دلار تا ۳۲ هزار تومان تاثیری نپذیرفت که اکنون با ارزانی ارز سهامداران نگران باشند.
وضعیت محور‌های مواصلاتی در ۱۸ آبان؛

کاهش ۳۱.۴ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۱.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۲۳ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر رسید.

باشگاه پرسپولیس در پایان بازی با سایپا، اعتراض خود به کارت زرد دوم کمال کامیابی‌نیا که منجر به اخراج او از زمین شد را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرد.

نماینده مردم اهواز با اشاره به نقش آلاینده های صنعتی و سوختن صفیره در تشدید آلودگی هوا در اهواز خواستار برنامه ریزی برای کنترل این امر شد.
فرمول متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت اعلام شد؛

اجرای احکام جدید از آذر ماه

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از جزئیات احکام جدید متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت، خبر داد.