تازه‌ترین عناوین

پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور سراسری برای اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد از امروز ۱۴ آبان به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۱۹ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۴ ابان ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است و تداوم این شرایط تا فردا پیش‌بینی می‌شود. همچنین کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها در اواخر وقت امشب نیز دور از انتظار نخواهد بود.

درخواست استقلال از فیفا؛

پنجره ما را باز کنید

باشگاه استقلال در نامه‌ای به فیفا ضمن ارائه مدارک پرداختی به وینفرد شفر، خواهان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه شد.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: دان مورد نیاز واحد‌هایی که سن گله‌های شان بیشتر از ۲۸ روز است باید به طور کامل و به قید فوریت تأمین شود تا این واحد‌ها بتوانند مرغ را با قیمت مصوب به بازار عرضه کنند.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: فردا پنجشنبه بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه شیرین‌سازی آب دریا در کشور از خلیج فارس و انتقال به استان‌های کرمان و یزد با دستور رییس‌جمهوری آغاز خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرگانی وزارت صمت گفت: روند ترخیص کالا‌ها از گمرکات، تسریع خواهد شد و این موضوع موجب متعادل شدن قیمت‌ها و دسترسی مصرف کنندگان به این کالا‌ها می‌شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه فعلا احتمال افزایش قیمت لبنیات منتفی است، گفت: حدود سه میلیون تن کالای اساسی با حداقل تشریفات از فردا ترخیص می‌شود.

در پایان معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث شد روند بازار سهام نزولی شود و اخص کل با افت ۱٫۲۰ درصدی به یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد رسید.