تازه‌ترین عناوین

دانشمندان اعلام کردند تشخیص سریع وقوع سکته قلبی می‌تواند به میزان قابل توجهی خطر مرگبار بودن این بیماری را کاهش دهد.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش بروز موارد بستری و فوت ناشی از کرونا منجر به خستگی کادر بهداشت و درمان شده است، گفت: موضوع تعطیلی دو هفته ای از سوی بسیاری از روسای دانشگاه های علوم پزشکی مطرح شده و ستاد ملی در این زمینه باید تصمیم گیری کند.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی؛ معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت درچهارمین سال متوالی و در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی سال98 در میان واحدهای ستادی این وزارتخانه رتبه اول را به خود اختصاص داد.

عرضه در بازار سهام ادامه دارد

صف فروش به نمادهای خودرویی و بانکی هم رسید

در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه در کلیت بازار سهام زیاد است و به نظر می‌رسد بازار سهام امروز نیز مانند دو روز گذشته بازاری پرعرضه باشد.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دامنه نرخی که هم اکنون هم اجرا می‌شود با دلار ۱۱ هزار تومانی بسته شده است و شرکت‌های هواپیمایی بر اساس قیمت دلار در سال 98، هزینه های خود را در نظر گرفته‌اند، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور هزینه‌ها بسیار بیشتر شده است.
عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید در سال‌های گذشته، شرایط در بازار نفت بسیار تغییر کرده و ایران دیگر نمی‌تواند مانند گذشته روی این بازار حساب باز کند.
در خطاب به برخی مسئولان که در مقابل خبر منتشر شده در رسانه های استان کرمانشاه واکنش نشان دادند؛ نکته مهم این ماجرا این است که اگر این سخن صحت ندارد چگونه در سایت و کانال رسمی دانشگاه علوم پزشکی استان درج شده است؟

آخرین آمار کرونا در ایران؛

رکورد مرگ روزانه شکسته شد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول شبانه روز گذشته، ۴۵۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خانه‌نشین شدنش خبر داد و گفت: کارها را به‌صورت الکترونیکی می‌بینم.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به سه برابر شدن ظرفیت آرامستان بهشت زهرا، فعلا تهران نیازی به آرامستان جدید ندارد.