تازه‌ترین عناوین

تست MBTI فرصتی را فراهم کرده است تا شغل مناسب با روحیه خود را پیدا کنید.
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که مذاکرات و راه حل سیاسی می‌تواند به بحران کهنه قره باغ پایان دهد، گفت: ضمن خرسندی از پایان جنگ، امیدواریم توافق به دست آمده برای آتش‌بس اجرایی شود.
وزیر بهداشت گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که هیچ بیمار کرونایی پشت درب بیمارستانها نمی ماند و تمام بیماران نیاز به بستری، در بیمارستان بستری خواهند شد.

آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه صورت گرفت:

افزایش 10 هزار و 600 تخت به ظرفیت بیمارستان های کشور

وزیر بهداشت گفت: در تاریخ ایران اسلامی اولین سالی است که 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی با وجود همه ی تحریم های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور خواهیم افزود.

محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران که از مدت ها قبل به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.
معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بعضاً فروشندگان با همکاری و زد و بند با شرکت بسته بندی کننده و یا تولید کننده، قیمت روی کالا را بالاتر ثبت می‌کند که بعداً برای اعمال تخفیف‌های جذاب، آزادی عمل بیشتری داشته باشد.
با کاهش قیمت دلار قیمت گوشی کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. با وجود روند نزولی قیمت‌ها، بازار خالی از مشتری است و مردم منتظر ارزانی بیشتر کالاها هستند.
دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته با بیان اینکه پرواز تاکسی هوایی در بهمن ماه قطعی است، گفت: نخستین پرواز از فرودگاه مهرآباد خواهد بود.
معاملات گواهی سپرده شمش طلا به‌زودی در بورس کالای ایران راه‌اندازی می‌شود تا پس از گواهی سکه ابزار دیگری برای افزایش عمق این بازار ایجاد شود. حضور بیشتر معامله‌گران و افزایش حجم و ارزش معاملات و توجه بیشتر به بازارهای رسمی طلا همراه با سهولت معاملات می‌تواند بازوی زرین جدیدی برای بازار تلقی شود. با توجه به رونق معاملات طلای آب شده در بازارهای غیررسمی،‌ امکان جذب سرمایه‌های سرگردان بسیاری در این بازار وجود دارد.
نتایج آزمایش گسترده واکسن کووید ۱۹ پی فایزر، امیدبخش ترین پیشرفت علمی بوده که تاکنون در مبارزه با کووید ۱۹ روی داده؛ قیمت طلا پس از اعلام این خبر ریزش کرد.
مقیمی به مناسبت روز ملی کیفیت؛

ارتقای کیفیت محصولات، اولویت ایران‌خودرو است


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت از سالن آدیت محصولات این شرکت بازدید و بر افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.