تازه‌ترین عناوین

اقدام وزارت کشور برای مشارکت نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران با ارائه فرم‌های نظرسنجی و نمره‌دهی به گزینه‌های پیشنهادی، چند روزی است در صدر اخبار قرار گرفته است.
محققان ممکن است سرانجام علت اصلی ابتلا به بیماری آلزایمر را کشف کرده باشند. آنها می‌گویند مغز ممکن است مواد شیمیایی سمی را نشت دهد و به این ترتیب موجب توسعه این بیماری شود.

یکی از مباحث مهم در حکمرانی خوب مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی مسوولان یک سیستم سیاسی است. تحقق این اصل مستلزم یک جامعه پرسشگر نیز هست. در طول تاریخ معاصر ایران یکی از عوامل اصلی موانع توسعه سیاسی، عدم پاسخگویی و پاسخ نخواستن از سوی مردم بوده است.
طبق آخرین قیمت انواع گوشی‌های اپل آیفون 12 حافظه 128 رم 4 گیگابایت ۲۳٫۲۸۵٫۰۰۰ تومان خرید و فروش شد.

دبیر کل انجمن پسته ایران گفت: در شهرستان رفسنجان به عنوان قطب تولید پسته کشور، مرداد ماه 108 ساعت و در تیر ماه تقریبا 170 ساعت دما بالای 40 درجه بود که باعث شد بسیاری از محصولات دچار پوکی و سقط جنین شود.
فرایند ورود به بورس کالا تقریبا مشابه فرایند ورود به بازار سهام است. یعنی هر فرد حقیقی و حقوقی برای ورود به این بازار نیاز به کد مخصوص به خود دارد و برای دریافت این کد باید به کارگزاری مراجعه کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس روستایی و عشایری در مهر ماه به شکل حضوری با ملاک تعداد دانش آموزان خبر داد و گفت: هر مدرسه‌ای که کد روستایی دارد از اول مهرماه بازگشایی خواهد شد و از نیمه دوم مهر ماه نیز مدارس روستایی و عشایری که جمعیت کلاس‌هایش کمتر از ۳۰ نفر باشد با رعایت شیوه نامه‌ها بازگشایی می‌شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: هر چند که میزان بستری‌ها و فوتی‌ها رو به کاهش است، اما در بعضی استان‌ها که دستورالعمل‌ها به درستی رعایت نمی‌شود، عبور از موج پنجم طولانی‌تر شده است.
با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد؛

قرعه‌کشی طرح پیش فروش خودروی "تارا"

مراسم قرعه کشی میان متقاضیان محصول تارا با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

سازمان آگهی های پرسون