تازه‌ترین عناوین

اربعین تا شهادت امام رضا (ع)؛

ورود به مشهد ممنوع شد!

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به مشهد از روز اربعین تا سالروز شهادت امام رضا (ع) ممنوع است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور از اول مهرماه ۱۴۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.
به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز می رساند شرایط فروش فوق العاده رانا پلاس سقف شیشه ای با موتور TU۵P و گیربکس شش سرعته دستی با موعد تحویل (حداکثر۳ ماهه) به شرح ذیل ارائه میگردد.

با اعلام سازمان هواشناسی؛

بارش پراکنده در شش استان

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده، وقوع رعد و برق و وزش باد شدید در شش استان کشور خبر داد.

شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در جهان تاکنون به ۲۳۰ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۸۳۵ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۰۷ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۴۶۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

با اعلام بازنگری مجدد در روند رجیستری گوشی تلفن همراه در مبادی ورودی، طی بررسی و مصوبات صورت گرفته، فرآیند به نحوی برنامه‌ریزی شده است که ایستایی در مبادی ورودی به حداقل رسیده و محدود به احراز هویت مسافر و گوشی تلفن خواهد شد و مابقی به بعد از ورود منتقل می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی را با شبکه شاد آغاز می‌کنیم گفت: اما برای پایه های اول ابتدایی دستور دادیم از آن جهت که حتما باید با معلمان آشنا شوند، با رعایت پروتکل ها به صورت گروهی حداقل یک روز در مدرسه حضور یابند و بعد وارد فضای شاد شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

ورود ۵ میلیون دُز واکسن به کشور

همتی گفت: بیست‌ویکمین محموله واکسن کرونا حاوی ۵ میلیون دُز واکسن، امروز اول مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

قیمت پیشنهادی فروش هر مترمربع آپارتمان مسکونی در منطقه 4 در حال حاضر بین 20 تا 60 میلیون تومان بوده که نشان‌دهنده گستره متنوع جغرافیایی این منطقه است.
سازمان آگهی های پرسون