تازه‌ترین عناوین

دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین:

مرز مهران بسته است؛ مردم به شایعات توجه نکنند

دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، با اشاره به برخی از اخبار منتشر شده در طی ساعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر اینکه مرز مهران برای سفر زائران اربعین حسینی به عراق باز شده‌است، گفت: این شایعات صحت ندارد، مرز مهران و دیگر مرزها کماکان بسته‌است و هیچگونه تصمیم‌گیری جدیدی برای بازگشایی مرزها انجام نشده‌است.

محمدمهدی یعقوبی پیشکسوت کشتی و یکی از کشتی‌گیران همدوره جهان پهلوان تختی به دلیل بیماری درگذشت.
توییتر این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد که با بیت‌کوین به تولیدکنندگان محتوای مورد‌علاقه خود پاداش دهند. همچنین این شرکت صندوقی را برای پرداخت به برخی از کاربرانی که در «اسپیسز» خود میزبان چت‌های صوتی هستند، راه‌اندازی خواهد کرد.

شاخص کل بورس در دومین ساعت معاملات امروز ۳ مهر ۱۴۰۰ با رشد ۲۸ هزار و ۲۶۲ واحدی روربرو شد و بر روی کانال ۱ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۷۱۳ واحدی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی برخی از مدارس اگر ازدحام جمعیت در مترو داشته باشیم قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد، گفت: ضدعفونی قطارهای مترو مداوم انجام می‌گیرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اظهار اینکه مدرسه تلویزیونی نیز از امروز فعال می‌شود، گفت: ۱۵ ساعت در شبانه روز برنامه مدرسه تلویزیونی خواهیم داشت و هشت برنامه مربوط به دوره ابتدایی و ۱۵ برنامه مربوط به دانش آموزان دوره متوسط است.
سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت رسمی از امروز شنبه، سوم مهرماه در مدارس کشور شروع شد و زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور رئیس جمهور به صورت نمادین در مدرسه‌ای در شهر ری به صدا درآمد.
حاج هاشم امانی عبد صالح، آخرین بازمانده از نسلی بود که پیش از طلوع انقلاب اسلامی در روزهای سخت مبارزه در کنار امام خمینی و روحانیت مبارز و دیگر مبارزان اسلامی لحظه‌ای نیارامیدند تا آرامش بخش زیست الهی ملت ایران باشند.
فاجعه، نتیجه ورود غیرقانونی زائران حسینی به بی‌راهه‌های مرز «مهران»؛

"مین" پای زائر ایرانی را در مرز مهران قطع کرد

ظهر امروز یک زائر ایرانی با عبور از بی‌راهه‌های مرز مهران، به مین جنگی برخورد کرد و پای راست خود را از دست داد.
سازمان آگهی های پرسون