تازه‌ترین عناوین

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: پرواز فوق‌العاده اربعین اصفهان- نجف در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد فردا شنبه سوم مهرماه‌ جاری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد نجف ترک خواهد کرد.
بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان ۹ مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در ۲۹ شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود و از محدودیت سایر شهرها کاسته می‌شود.
برای بازگشت زمینی زائران به کشور؛

اعلام کرایه سواری‌های اربعین ۱۴۰۰

در پی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت زمینی زائران ایرانی به کشور از مرز مهران، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی بین‌شهری از این پایانه‌مرزی تا ۱۰ مقصد مختلف اعلام شد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به محدودیت عرضه پس از طوفانهای سهمگین در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
دکتری فیزیولوژی پزشکی گفت: ابتلا به کرونا پس از تزریق دوز اول واکسن کووید۱۹ نیازمند تزریق مجدد این دوز نیست و بهبودیافتگان پس از گذشت یک بازه زمانی مشخص و دستیابی به سلامت کامل باید دوز دوم واکسن را تزریق کنند.
معاون وزیر بهداشت:

کرونا در ایران نزولی شد

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: پیک پنجم بیماری کرونا در بیشتر استان‌های کشور روند کاهشی گرفته و تا حد زیادی از بحران عبور کرده ایم.
سرهنگ محمود خلجی گفت: فردی در یک حلقه چاه در یکی از باغهای شهر نیم ور محلات سقوط کرد که با اطلاع مرکز فوریت های پلیس 110 بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری13 نیم ور این شهرستان و دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
سازمان آگهی های پرسون