تازه‌ترین عناوین

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش درمورد افزایش ۳۲ درصدی شهریه مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: این افزایش شهریه قانونی است و بر اساس یک الگو مشخص می شود.

در هفته دفاع مقدس با تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت، از طریق سامانه گیشه ۷ فیلم‌های سینمایی «تک تیرانداز» و «مدیترانه» را ببینید.
سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و با اتکای ویژه به شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی ایران آغاز خواهد شد البته به گفته مسئولان آموزش و پرورش، مدارس کم‌جمعیت مناطق روستایی و عشایری شاهد بازگشایی حضوری خواهند بود.
سیستم عامل iOS 15 مجهز به قابلیت‌های جدید همانند سیری آفلاین، طراحی مجدد اعلان‌ها، حالت تمرکز (Focus Mode)، رابط کاربری جدید برای مرورگر سافاری، تشخیص متن در تصاویر و سایر موارد است. شما می‌توانید آپدیت را همانند بروزرسانی‌های گذشته سیستم عامل iOS و از طریق وای فای انجام دهید، اما در ابتدا باید نیازمندی‌های انجام بروزرسانی iOS 15 را بدانید و برای فراهم کردن آن‌ها، آماده شوید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

متخصص بیماری های عفونی درباره کسانی که دوز اول واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده اما برای دریافت دوز دوم دچار مشکل شده‌اند، گفت: با توجه به تشابه مکانیسم واکسن آسترازانکا و اسپوتنیک این افراد می‌توانند برای دوز دوم از واکسن آسترازانکا استفاده کنند و یا اینکه دو دوز واکسن سینوفارم و یا برکت بزنند.
حاج رشید بریمانی مداح بنام مازندرانی دارفانی را وداع گفت.
صعود ایران در رده‌بندی مسابقات آسیایی می‌تواند منجر به صعود مستقیم سپاهان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.
شهردار تهران در حاشیه آیین اعزام خدام الحسین (ع) شهرداری تهران به مراسم اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: عزیزانی که از طرف شهرداری تهران به مراسم اربعین و برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله(ع) اعزام می‌شوند بهترین‌های شهر تهران هستند و همه وجودشان را وقف خدمت به محلات و نوکری مردم می‌کنند.
فعلا گوشی خود را آپدیت نکنید؛

مشکل بزرگ برای کاربران ایرانی آیفون!

اپل سیستم‌عامل iOS 15 را به تازگی منتشر کرده و کاربران نیز مشتاقانه در حال نصب آن هستند. اما به نظر می‌رسد این نسخه از سیستم‌عامل اپل با اپلیکیشن‌های ایرانی نصب شده توسط اپ استورهای ایرانی سازگاری بالایی ندارد و آن‌ها را از کار می‌اندازد.

سازمان آگهی های پرسون