تازه‌ترین عناوین

از نیمه اول بهمن ماه سال ۱۳۹۹ واردات واکسن کرونا به ایران آغاز شد و آن طور که گزارش معاون فنی گمرک ایران تا چهارم مهرماه امسال نشان می‌دهد، ۷۱ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دُز واکسن در ۵۷ محموله وارد کشور شده است.
اگر نرخ تولید نفت و گاز روسیه به همین صورت ادامه داشته باشد ذخایر نفت این کشور ۳۰ سال و ذخایر گاز آن برای ۷۰ سال کفاف می‌دهد.

ماندگاری ایمنی در برابر ویروس کرونا بعد از تزریق واکسن‌های کووید-۱۹ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود دو هفته بعد از کامل شدن واکسیناسیون، فرد واکسینه شده حداقل ۶ ماه در برابر ویروس کرونا ایمنی داشته باشد.
دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید ـ 19 گفت: واکسن سینوفارمی که اکنون وارد کشور شده مناسب سنین 6 تا 17 سال است و به کودکان سینوفارم تک‌دز تزریق می‌شود.
پس از پایان ببیست و سومین مرحله فروش فوری ایران خودرو امروز 4 مهر 1400 قرعه کشی فروش فوری رانلاپلاس ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوری مهر 1400 بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. در ادامه این خبر اسامی برندگان رانا پلاس بر اساس کد پیگیری و کد ملی را می آوریم.
"باید انتظار داشت در ماه‌های آینده حداقل در تولید سریال‌های شبانه تلویزیونی بازبینی صورت بگیرد و صداوسیما به توصیه‌های روانشناسان برای بهبود وضعیت روحی مردم و تأثیر آن در سلامت جامعه توجه کند."
در اسفند 1399، مایکروسافت آفیس 2021 را معرفی کرد و اخیرا تاریخ انتشار آن مشخص شده است. آفیس 2021 در 13مهر 1400 یا همان 5 اکتبر 2021 همراه با ویندوز11 در دسترس کاربران عادی ویندوز و مک قرار خواهد گرفت.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر عباس عبادی را به عنوان معاون پرستاری این وزارتخانه منصوب کرد.
سازمان آگهی های پرسون