نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۴ مهر ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان

پس از پایان ببیست و سومین مرحله فروش فوری ایران خودرو امروز 4 مهر 1400 قرعه کشی فروش فوری رانلاپلاس ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوری مهر 1400 بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. در ادامه این خبر اسامی برندگان رانا پلاس بر اساس کد پیگیری و کد ملی را می آوریم.
تصویر نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۴ مهر ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان

به گزارش سایت خبری پرسون، قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در مهر 1400 امروز با حضور نهادهای نظارتی در محل همیگشی برگزاری قرعه کشی ایران خودرو برگزار و نتایج قرعه کشی فروش فوری رانا پلاس بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد لازمم به ذکر است که در این طرح تنها خودرو رانا پلاس با سقف شیشه ای با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماه عرضه شد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز 4 مهر 1400 و اسامی برندگان رانا پلاس ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و همچنین قیمت رانا پلاس در بازار آزاد و در طرح فروش فوری مهر 1400 و لینک ورود به سایت ایران خودرو به همراه جزئیات را خواهیم آورد.

نتایج قرعه کشی راناپلاس ایران خودرو امروز 4 مهر 1400

برندگان فروش فوری ایران خودرو در مهر 1400 که با عرضه رانا پلاس طی سه روز فروش فوری این محصول را اجرا کرد در امروز یکشنبه چهارم مهرماه ساعت 10 صبح از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می توانند با ورود به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir از نتایج قرعه کشی رانا پلاس مطلع شوند.

اسامی برندگان رانا پلاس ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری مهر 1400

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو رانا پلاس 4 مهر 1400 اینجا کلیک کنید.

سایت نتایج قرعه کشی رانا پلاس ایران خودرو در مهر 1400

و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ از نتایج قرعه کشی ایران خودرو رانا پلاس ویژه مهر 1400 مطلع شوند و اسامی برندگان نیز بر روی همین سایت منتشر خواهد شد.


نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو مهر 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

مهلت واریز وجه برندگان رانا پلاس

برندگان فروش فوری رانا پلاس ایران خودرو در مهر 1400 امروز 4 مهر 1400 پس ز برگزاری قرعه کشی ایران خودرو پس از برنده شدن در طرح قرعه کشی، 5 روز برای تسویه حساب نهایی فرصت خواهند داشت.

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو در فروش فوری رانا پلاس مهر 1400

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه 4 مهر 1400 با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.

352335

مطالب مرتبط