تازه‌ترین عناوین

فواید زایمان طبیعی در طول تاریخ ثابت شده است و این روش هنوز اصلی‌ترین روش زایمان به شمار می‌رود.
سعید کمانی ـ تهیه کننده سریال «اپیدمی» گفت: سیامک اطلسی در این سریال نقش رئیس بیمارستان را ایفا کردند و کاراکترشان به گونه ای است که از دنیا می‌رود. حتی در سریال برایشان مراسم برگزار می‌شود و بازی او حدود ۱۰ روز پیش به پایان می‌رسد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در اجرای دستور شهردار محترم تهران و در راستای پویش تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا، امکان تزریق واکسن به صورت خودرویی برای شهروندان در پایانه علم و صنعت شرکت واحد فراهم شده است، گفت: البته مرکز واکسیناسیون ثابت این شرکت که از ششم مرداد در سامانه جانبازان و معلولان آغاز به کار کرد نیز در حال حاضر، در اختیار عموم شهروندان قرار داده شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس از مردم خواست برای ادامه روند کاهشی آمار فوتی ها و مبتلایان کرونا در کشور، در تعطیلات پیش‌رو به سفر نروند.
سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد: مشترکان برای تقسیط قبض‌های تابستانی به شرکت برق مناطق خود مراجعه کنند.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا اوایل هفته آینده دمای هوا به تدریج در نوار شمالی کشور به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.
رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: مهدهای کودک در شهرهای غیر از شرایط قرمز کرونایی می‌توانند از امروز 6 مهرماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین:

بازگشت زائران اربعین ظرف سه روز آینده

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بر اساس تجارب سال های گذشته پیش بینی می‌کنیم که ظرف سه روز آینده تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی به کشور بازگردند.

مشتریان اپل در پی تاخیرهای زنجیره تامین و تقاضای قوی، برای دریافت آیفون ۱۳ چند هفته بیشتر باید صبر کنند که یکی از طولانی ترین زمانهای انتظار برای این گوشی در سالهای اخیر خواهد بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای نوشت: از تمامی هم وطنان که مطابق گروه‌های سنی اعلامی، مشمول دریافت واکسن هستند، درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از ایجاد موج جدید بیماری، در سریع‌ترین زمان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و واکسیناسیون خود را به هیچ عنوان به تأخیر نیاندازند.
فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
سازمان آگهی های پرسون