تازه‌ترین عناوین

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۳۸۹ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۳۳ میلیون و ۹۹ هزار نفر رسید.
سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
کارفرمایانی که از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاه‌ها و واحدهای خود استفاده و زمینه جذب آنها را فراهم کنند از ۳۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار به عنوان یارانه بهره مند می شوند.
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی قیمت واقعی مرغ برای مصرف کنندگان را ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

دوبی، امیرنشینی در کشور امارات که دنیای آزاد تجارت را به‌طرز جنون‌آمیزی به اوج رسانده است، نقشه‌های جدیدی در سر دارد. در این شهر، پلیس‌ها با لامبورگینی و پورشه امنیت را برقرار می‌کنند تا گردشگران هم از این موضوع نفعی ببرند و گردش‌شان لذتبخش‌تر باشد. دوبی کوشیده تا در این سال‌ها اتکایی به درآمد نفت امارات نداشته باشد، در مقابل آزادی‌های بی‌حد و حصری را از دولت مرکزی این کشور گرفته است.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۲۳۹ بیمار در یک شبانه روز

در شبانه روزگذشته ۲۳۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۸۸۸ نفر رسید.

قیمت گاز در چند روز اخیر افزایش قابل توجه داشته است. حال با توجه به کمبود گاز در ایران و همچنین واردات آن از ترکمنستان، چه مشکلاتی برای کشور پیش می‌آید؟
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهاردهمین جلسه این شورا موضوع انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهرتهران جهت عضویت در هیأت انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان و تاکسی داران را در دستور داشتند که نهایتا مصطفی قنبرنژاد را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند.
آخرین وضعیت بازار رمز ارزها امروز 6 مهر 1400؛

سقوط بیت کوین تا 42 هزار دلار

بیت کوین چند روز گذشته، روزهای پرنوسانی را سپری کرد. ابتدا از سقوط قیمت تا زیر 40000 دلار نجات پیدا کرد و روز جمعه تا مرز 45000 دلار صعود کرد. در این زمان ترس، عدم اطمینان و ترید تازه ای توسط دولت چین در بازار به جریان افتاد و بار دیگر این دارایی را به سمت پایین سوق داد. در پی این اتفاق، قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه 4000 دلار کاهش یافت.

نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می‌دهد، ۱۴.۲ درصد از شهروندان بالای ۱۸ سال کشور، اصلاً تمایلی به زدن واکسن ندارند.
امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
سازمان آگهی های پرسون