پرسون آموزش می دهد؛

چه لباس هایی بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟

بعد از مطالعه این مطلب شما متوجه خواهید شد که چطور می‌توانید به سادگی و تنها با کمی ذکاوت لباسی انتخاب کنید که سایزتان را کمتر نشان دهد.
تصویر چه لباس هایی بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟

اگر دوست دارید لاغر تر به نظر برسید می توانید به راحتی با صحیح پوشیدن لباس این کار را انجام بدهید زمانی که با لباس پوشیدن لاغرتر به نظر برسید خوش پوش تر می شوید. در ادامه با راهکارهایی آشنا می شوید که می توانید به راحتی لاغرتر و بلندتر به نظر برسید.

پوشیدن شلوار فاق بلند

پوشیدن شلوار فاق بلند می تواند به شما کمک کند شکم و پهلو خود را زیر شلوار پنهان کنید می بینید که شلوار جین کم ارتفاع یک توده در سمت چپ ایجاد می کند پوشیدن شلوار جین با افزایش توده ها و برجستگی ها را صاف می کند و احساس امنیت بیشتری به شما می دهد حتی اگر شکم نداشته باشید ، شلوار جین فاق بلند پاها و پوست صاف را بلند می کند.

لباس های مشکی و تیره بپوشید

لباس های روشن بسیار زیبا هستند اما شما را چاق تر نشان می دهد. بنابراین پوشیدن لباس های تیره شما را لاغرتر نشان می دهد. بهتر است از لباس های تک رنگ استفاده کنید لباس های چند رنگ شما را چاق تر نشان می دهد.

استفاده از کمربند

یکی از بهترین روش ها استفاده از کمربند است سعی کنید از لباس های آزاد استفاده کنید و با استفاده از کمربند کمر خودتان را باریک نشان دهید و کمر خود را بولدتر نشان دهید در تصویر پایین لباس حجم زیادی دارد و شکل بدن را ایجاد نمیکند اما مشکل با یک کمربند حل می شود.

گن بپوشید

با پوشیدن گن باعث می توانید چربی ها و پوست های شل بدن را جمع کنید و یکی دو سایز لاغرتر به نظر برسید.

شلوار جین بلند

شلوارهایی با قد بلند و رنگ تیره یا مشکی و کششی را بپوشید تا لاغرتر و بلندتر به نظر برسید. شلوارجین های قد 90 باعث کوتاهتر دیده شدن شما می شوند.

پوشیدن لباس زیر مناسب

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید سوتین هایی انتخاب کنید که سایز شما باشند و سینه های شما از اطراف آن بیرون نزند. زیرا با این روش شما چاق تر به نظر می رسید.

استفاده از لوازم جانبی

زیورآلاتی انتخاب کنید که هماهنگ با لباس تان هستند. زیورآلات توجه دیگران را به خود جلب می کند و سبب می شوند که از دید آن ها لاغرتر به نظر برسید. گردنبندهای بلند به سادگی ظاهر را قد بلند و لاغر نشان می دهد. زیورآلات بزرگ، مانند دستبندهای بزرگ و براق توجه ها را به خود جلب می کنند و سبب می شوند بدنتان نیز کوچکتر به نظر رسد.

رنگ مناسب انتخاب کنید

برای وزن کم‌کردن باید شکل واقعی بدن‌تان را پنهان کنید برای این کار هم باید بروید سراغ رنگ‌های تیره چراکه سایه‌‌ها ورنگ‌های روشن تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و این دقیقا چیزی است که شما باید از آن دوری کنید! بنابراین کمد لباس‌های شما باید بیشتر با لباس‌هایی با رنگ‌هایی مثل مشکی، آبی‌نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و... پر شود تا رنگ‌های روشنی مثل سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و ...

از لباس های راه راه استفاده کنید

از لباس های راه راه های افقی، چه بزرگ و چه کوچک، برای هر کاری خودداری کنید. اگر می خواهید باریک تر و بلندتر به نظر برسید، لباس های چاپی عمودی با راه راه های تیره بپوشید.

لباس های یک دست

استفاده از لباس های تک دست کمک بسیار زیادی به لاغرتر و بلندتر دیده شدن شما میکند لباس هایی تک دست و ترجیحا رنگ های خنثی استفاده کنید اگر میخواهید از لباس های طرح دار استفاده کنید بهتر است در قسمت پایین تنه از آن استفاده کنید استفاده از لباس چاپی در بالا تنه باعث حجیم دیده شدن شما می شود.

ساعت شنی بپوشید

لباس‌هایی که در قسمت کمر تنگ‌ می‌شوند شما را لاغرتر نشان می‌دهند بنابراین شما باید دنبال لباس‌هایی باشید که درست شبیه ساعت شنی هستند، یعنی در قسمت کمر باریک‌تر می‌شوند. ماجرا هم از این قرار است که این مدل لباس‌ها همه قسمت‌های چاق بدن شما را می‌پوشانند اما در عین حال کمرتان را باریک‌تر نشان می‌دهند و همین ویژگی ساده باعث می‌شود لاغرتر به نظر بیایید! گاهی یک کمربند ظریف هم می‌تواند فرم ساعت شنی را در لباس شما تداعی کند. با انتخاب این مدل لباس باید خودتان را برای شنیدن پی‌در‌پی این جمله آماده کنید که «چقدر وزن کم کرده‌اید!»

لباس سایز خودتان را بپوشید!

اینکه برای لاغرتر به نظر آمدن، کمد لباس‌های‌تان را پرکنید از لباس‌های گشاد و سایز بالا یا سراغ لباس‌هایی بروید که یک سایز که هیچ چند سایز از شما بزرگ‌ترند، همانقدر مرتکب اشتباه شده‌اید که بروید سراغ لباس‌های تنگ! گشادتر یا تنگ‌تر پوشیدن ترفندهای اشتباهی هستند که فقط شما را چاق‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند. شما برای لاغرتر به نظر آمدن باید سایز دقیق خودتان را پیدا کنید و فقط همان سایز را بپوشید. حالا فرقی نمی‌کند که سایزتان 48 باشد یا 52!

352216