رئیس جمهوری ۳ عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر را منصوب کرد

رئیس جمهوری در حکمی دکتر بهرام عین‌اللهی، دکتر محسن منصوری، و سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی فراهانی را به عنوان اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر منصوب کرد.
تصویر رئیس جمهوری ۳ عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر را منصوب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از تهران و به نقل از پایگاه اطلاع سانی جمعیت هلال احمر متن حکم آیت اله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به شرح زیر است:

«به استناد بند ۲ قسمت ۱۰ قانون اصلاح موادی از اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۲/۰۲/۲۴ مجلس شورای اسلامی به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان "عضو شورای‌عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداند متعال و اهتمام به "عدالت‌محوری" و "روحیه انقلابی"، "مردمداری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون‌مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی بویژه بیانه گام دوم انقلاب سلامی را از درگاه خداند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی»

لازم به ذکر است روز گذشته سه نفر از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر از طرف ریاست جمهور تعیین شدند که این حکم امروز طی نامه‌ای در جمعیت دریافت شد. یک ماه قبل رئیس جمعیت طی نامه ای از رئیس جمهور درخواست کرد با توجه به پایان دوره ۴ ساله اعضای قبلی شورای عالی افراد جدید منصوب شوند. براین اساس با معرفی اعضای جدید، شورای عالی حد نصاب لازم را برای تشکیل خواهد داشت.

352336