تازه‌ترین عناوین

یکی از زیرساخت‌های نوآورانه‌ای که چند سالی است به عنوان یک فرصت ارزشمند برای توسعه زمین‌گردشگری مورد توجه قرار گرفته، ژئوپارک‌ها هستند؛ ژئوپارک‌ها چه کارکردی دارند و چگونه می‌توانند از زمین، ارزش افزوده و اشتغال خلق کنند؟

سازمان جهانی بهداشت (WHO) از شرکت ها و کشورهای تولید کننده این دو دارو بر پایه پادتن های مصنوعی درخواست کرد که به قیمت بالا و تولید محدود این ترکیب آنتی بادی توسط شرکت دارویی "ریجنران" (Regeneron) در ایالات متحده رسیدگی کرده و از استفاده ایمن و مناسب دارو اطمینان حاصل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با هماهنگی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش بنا بر این شد که پیشنهاد بدهیم در صفحات مربوط به اقدامات مهم شخصیت‌ها در کتب درسی از علی لندی، نوجوان ایذه‌ای نیز یاد شود.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن دو هفته نزولی، امروز روند صعودی به خود گرفت و شاخص کل بورس بیش از ۳۵ هزار واحد افزایش یافت.
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، با تغییر رنگ بندی مناطق در روزهای اخیر، حضور کارکنان در دستگاه ها طبق دستورالعمل قبلی و با تشخیص مسئولان مربوطه خواهد بود و تصمیم جدیدی در رابطه با تغییر شرایط دورکاری اتخاذ نشده است.
حامد بهداد بازیگر شناخته‌شده کشورمان درباره حاشیه‌های به وجود آمده پس از به اشتراک گذاشتن پستی اینستاگرامی در مورد شهریار از صفحه علی شمس، نویسنده و کارگردان شناخته‌شده تئاتر توضیح داد.
محققان چینی در ادعایی جدید اعلام کردند که نمونه‌های بیش از ۱۳ هزار خفاش از ۵۶ گونه در ۱۴ استان این کشور را جمع‌آوری کرده‌اند و ۱۴۲ ویروس کرونای خفاش که باعث شیوع SARS در دو دهه قبل بوده است را کشف کرده‌اند که هیچ ارتباطی به ویروس COVID-۱۹ ندارد.
میانگین قیمت بلیط کنسرت خواننده‌های ایرانی در استانبول بیشتر از ۵ برابر قیمت بلیط کنسرت خواننده‌های اهل ترکیه و حتی خواننده‌های دیگر کشورها در همین شهر است.
سازمان آگهی های پرسون