خبر مهم هواشناسی برای این استان ها

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته تاکنون بندرکیاشهر با ۶۳ میلیمتر بیشترین بارش را در استان داشت.

تصویر خبر مهم هواشناسی برای این استان ها

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون ابری و بارانی است، گفت: از روزجمعه که بارش باران در گیلان آغاز شد تا کنون بندر کیاشهر در آستانه اشرفیه با ۶۳ میلیمتر و شهرآستانه اشرفیه و لاهیجان با ۴۰ میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را داشته است.

وی با اشاره به اینکه روند کاهشی دمای هوا در گیلان افزود: بارش‌ها از فردا در استان شدت خواهد گرفت و بارش باران در برخی مواقع شدید و گاه خیلی شدید پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان از گردشگران و جنگل نشینان خواست از اسقرار در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

محمد دادرس با بیان اینکه نا پایداری‌ها به شکل رگبار باران، رعد و برق، تگرگ و برف در مناطق کوهستانی است افزود: رانش زمین، احتمال طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن آب‌های سطحی دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به هشدار نارنجی دریای خزر گفت: دریای خزر هم امروز و فردا با ارتفاع موج بیش از دو متر برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

محمد دادرس افزود: دمای فعلی رشت مرکز استان ۱۶ درجه سلسیوس و رطوبت هوا هم ۱۰۰ درصد است.

وی گفت: بیشترین دما در شبانه روز گذشته از دیلمان با ۲۴ درجه سلسیوس و کمترین دما از اسبه وونی با ۷ درجه سلسیوس گزارش شده است.

منبع: مهر

789928

سازمان آگهی های پرسون