تازه‌ترین عناوین

مدیر عامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه خط ۷ متروی تهران با افتتاح ۶ ایستگاه دیگر به طور کامل در اختیار شهروندان پایتخت قرار می‌گیرد و از ۲۲ ایستگاهی که برای این خط در نظر گرفته شده تاکنون ۱۶ ایستگاه به بهره‌برداری رسیده و ایستگاه ۱۷ بزودی افتتاح می‌شود، گفت: در کنار بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در این خط از شبکه متروی تهران، تکمیل ورودی‌های جدید سایر ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری خط ۷ نیز مد نظر قرار داشته و اینک موعد افتتاح دو ورودی جدید فرارسیده تا شرایط دسترسی به دو ایستگاه پرتردد دیگر تسهیل شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با شروع فصل سرما دغدغه تامین گاز کشور به وجود می‌آید؛ برای این موضوع مهم به دستور معاون وزیر در امور گاز کمیته ای تشکیل شده که در گازرسانی به مشترکان وقفه ای ایجاد نشود، البته برای موضوع نیازمند همراهی جدی مشترکان هستیم.
بانک‌ها ۳۷ میلیون متر زمین و ساختمان دارند که ٩۶٢٩ فقره آن دارایی‌های ثابت بوده و ۴١٠٧ فقره نیز دارایی‌های تملیکی است که بانک‌ها در ازای عدم‌پرداخت اقساط مشتریان خود آنها را به تملک خود درآورده‌اند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
هرچند که اوضاع فعلی دریاچه ارومیه مطلوب نیست اما معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا خبرهای خوبی را درباره احیای این دریاچه اعلام کرده که می توان نسبت به اوضاع آن امیدوار بود.
نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و نتایج در پایان امروز اعلام خواهد شد.

سینوفارم با بیش از 87 میلیون دز، بیشترین سهم را در سبد واکسیناسیون عمومی کشور به خود اختصاص داده است و مطالعات انجام‌ شده از ایمن و بی‌خطر بودن این واکسن و عوارض ناچیز آن حکایت دارد اما حاشیه‌سازی و ایجاد تردیدها سبب شده تا از اعتماد عمومی کاسته شود. فقدان اتاق فکر واحد و منسجم و نشر اطلاعات نادرست به ما در امر واکسیناسیون لطمه زده و بسیاری از افراد توانسته‌اند باورهای غلط خود را به‌راحتی در جامعه تزریق کنند. اخیرا هم نامه‌ای از سوی رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گذاری سلامت منتشرشده که نتایج مطالعات کارآیی سه واکسن سینوفارم، اسپوتنیک و آسترازنکا را در استان فارس نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 3 نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض‌الحسنه که سبب اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند، خبر داد و گفت: افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیئت‌مدیره بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیارد ریال را به‌صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری در بورس و بانک‌ها کردند.
­رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح تخصیص ما به التفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی و آزاد به صورت کارت اعتباری به مصرف کننده گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نمی‌شود، بلکه موضوع بحث این است که ثمره آن باید به مصرف کننده تخصیص یابد.
تکواندو بین المللی آزاد -تهران؛

کسب 4 طلا توسط بانوان در روز نخست

سومین دوره رقابتهای تکواندو بین المللی تهران در بخش بانوان با قهرمانی تکواندوکاران کشورمان به پایان رسید.
رژیم وگان جزء 10 رژیم برتر رژیم های کاهش وزن، بهترین رژیم های دوستدار قلب و بهترین رژیم های دیابت قرار دارد. اما وگان بودن بیشتر از یک رژیم غذایی، یک شیوه زندگی است.
توسط شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان؛

اهداء 400 بسته مواد غذایی به زلزله زدگان اندیکا

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: ۴۰۰ بسته مواد غذایی با همت پایگاه بسیج این شرکت تهیه و به قرارگاه مرکزی مناطق زلزله زده این شهرستان تحویل داده شدند.
سازمان آگهی های پرسون