تازه‌ترین عناوین

یک عضو اتحادیه مصالح فروشان استان تهران گفت: در حال حاضر قیمت هر کیسه سیمان تیپ ۲ در فاصله ۳۸ تا ۴۰ هزار تومان برای خرده فروشی عرضه می‌شود؛ اما در برخی نقاط شهر تهران ممکن است تا حدود کیسه‌ای ۵۰ هزار تومان هم برسد.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۷ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۴.۰۰۲ واحد بسته شد.
کارشناسان اقتصادی مهم‌ترین محرک‌های باز برای تغییر انتظارات تورمی فعالان بازار ارز را به صورت عمده در دو عامل معرفی می‌کنند؛ تعیین ریاست جدید بانک مرکزی و اخباری که احتمال از سرگیری مذاکرات هسته‌ای را تقویت کرده است.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: در چهار یا پنج سال اخیر سطح معیشتی پزشکان به شدت پایین آمده است. میزان تعرفه و دستمزد پزشکان به نسبت تورم مملکت بسیار پایین است. ویزیت ما براساس قیمت جهانی چیزی در حدود ده دلار بود. درصورتی که این قیمت در کشورهایی مانند ترکیه بین ۷۰ تا ۲۰۰ دلار متغیر است.
رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در این جلسه موضوع افزایش نامتعارف مبلغ قبوض برق بررسی شد و کمیته نیرو کمیته‌ای اختصاصی متشکل از کارشناسان تعرفه‌ها، عوامل اجرایی دستگاه اجرایی، تعدادی از نمایندگان و مرکز پژوهش‌های مجلس جهت رسیدگی به موضوع تشکیل داد.
گیلاس یکی از میوه‌های مشهور است که طعمی خوشمزه دارد، اما بسیاری از مردم نمی‌دانند که از این میوه روغن استخراج می‌شود و برای سلامت مو بسیار مفید است؛ به مرطوب شدن آن و ترمیم آسیب‌های این بخش کمک می‌کند.
سی و یکمین دوره رقابتهای تکواندو بین المللی جام فجر در بخش زنان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
کاروان پرسپولیس با یک روز تاخیر در نهایت پس از صدور مجوز فرود هواپیما در فرودگاه ریاض، عازم عربستان شد.
سازمان آگهی های پرسون