تازه‌ترین عناوین

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، با عنوان این مطلب که هنوز ۳۰ تا ۴۰ درصد جمعیت هدف کشور ۲ دوز واکسن کرونا زده‌اند، گفت: برای رسیدن به ایمنی جمعی، ۲ تا ۳ ماه فاصله داریم.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۹۰۵ هزار و ۱۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۸ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۷۶۸ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۹ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش به ۸۳ دلار و ۳۳ سنت رسید.
تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست دوباره العربی قطر و کسب 6 برد متوالی، به مقام قهرمانی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا در سال 2021 دست یافت و جهانی شد.
ریه ها برای زندگی بشر ضروری هستند، آن ها تقریبا بدون خستگی کار می کنند، هوا را به داخل می کشند و چیز هایی را که قابل استفاده نیستند، بار ها و بار ها هر روز و هر شب به بیرون می دمند. تنفس اکسیژن را به بدن می رساند و دی اکسید کربن را که محصولی اضافی حاصل از متابولیسم بدن است به بیرون می راند، نفس کشیدن هم چنین برای قدرت تکلم و خواندن ما نیز نیاز است.
برقراری امنیت در این کلانشهر با توجه به افزایش بی‌رویه جمعیت و جغرافیای پایتخت و به تبع آن، استقرار خرده فرهنگ‌ها در سیل مهاجرت‌ها با پیچیدگی‌هایی مواجه شده است. در همین حال، توسعه نیافتن زیرساخت‌ها، امکانات و نیروهای پلیس متناسب با این گسترش بی‌قواره باری بر بار مشکلات افزوده است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

امروز 197 نفر از هموطنان جان باختند

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در طول شبانه روز گذشته، ۱۹۷ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه گفت: با اقدامات و برنامه های اجرا شده در قالب شبکه های بهداشتی درمانی کشور و مشارکت بخش های توسعه، کشور ما طی بیش از دو دهه دستاوردهای قابل توجهی در کاهش سوءتغذیه کودکان و مادران باردار و کمبود ریزمغذی ها بدست آمده است.
سازمان آگهی های پرسون