تازه‌ترین عناوین

تخریب سنگ قبر ابراهیم یزدی از سوی افراد ناشناس صورت گرفته و هویت آن‌ها مشخص نیست. خانواده ابراهیم یزدی گفته است این بار اقدام به تعویض و بازسازی سنگ مزار نخواهد کرد.
ارز دیجیتال پولکادات امروز سقف تاریخی جدیدی ثبت کرده و حالا در محدوده ۴۸ دلار معامله می‌شود. الان وقت خرید پولکادات است یا فروش آن؟
استاندار تهران گفت: ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر در قالب طرح آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که مشترکاً با همکاری دستگاه‌های مختلف و محوریت استانداری تهران انجام خواهد شد.
جانشین ناجا گفت: پلیس با آن دسته از افراد و رانندگانی که با راندن خودروهای شوتی موجب  برهم خوردن آرامش روحی و روانی جامعه و مخدوش شدن امنیت شهروندان می شود با شدت و حدت برخورد نموده و آنان را جهت رسیدگی به جرایم ارتکابی تحویل مراجع قضایی می نمایند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۸ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۷۸ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۴ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۷۸۲ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
شستشوی معده یکی از روش‌های ضدعفونی‌کردن دستگاه گوارش است که پزشک می‌تواند در مواقع ضروری برای تخلیه سریع محتویات معده از آن استفاده کند.
سازمان آگهی های پرسون