لحظاتی قبل رقم خورد؛

سفر وزیر بهداشت به دامغان حاشیه ساز شد +ویدیو

سفر وزیر بهداشت به دامغان درست در زمانی که مردم این شهرستان نسبت به عملکرد حوزه بهداشت و درمان استان سمنان معترض بودند با حواشی روبرو شد.
تصویر سفر وزیر بهداشت به دامغان حاشیه ساز شد +ویدیو

به گزارش سایت خبری پرسون، سفر بهرام عین الهی همزمان با صبح پنجشنبه به شهرستان دامغان برای بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان با حواشی روبرو شد. عین الهی در این سفر از طرح‌های درمانی دامغان بازدید می‌کرد که با گروهی از مردم معترض به وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان روبرو شد.

وزیر بهداشت اما به جای حضور در بین مردم و شنیدن صحبت‌هایشان و همچنین دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم، بلافاصله سوار خودروی خود شد و محل را ترک کرد تا مردم بدون جواب و بعد از ساعتی معطلی مجبور به ترک محل شوند.

اعتراض مردم دامغان به زعم خودشان بی عدالتی در زمینه توزیع عادلانه سرانه بهداشت و درمان از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و همچنین وزارت بهداشت است.

دیگر حاشیه این بازدید این بود که مردم و خبرنگاران دامغانی معتقد هستند که وزیر فقط از مکان‌هایی بازدید کرده بود که دانشگاه علوم پزشکی سمنان آنها را معین کرده بود و از دیگر بخش‌های بیمارستان ولایت و برادران رضایی بازدید به عمل نیاورد.

در نخستین واکنش ایمانیان رئیس شورای شهر دامغان با ابراز ناراحتی از این وضعیت گفت: چرا بین شهروندان و وزیر مانع ایجاد کرده‌اند؟ آیا مردم حق ندارند در مورد مشکلات بهداشت و درمان شهرشان چند دقیقه با وزیر صحبت کنند؟

وزیر بهداشت اما در حالی که چندین نفر از مردم دامغان خواستار صحبت با وی بودند به محض تماشای جمعیت از محل دور شد.

369129

مطالب مرتبط