تازه‌ترین عناوین

با اجرای قانون جدید چک

آمار چک های برگشتی کاهش یافت

نسبت مجموع چک‌های برگشتی به مجموع چک‌های مبادله‌ای ۶ ماهه نخست سال جاری حدود ۹.۴ درصد بوده، در حالی که این نسبت در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱.۲ درصد بوده است.
رامبد جوان با اعتراف اینکه در فصل گذشته (هفتم) از برنامه «خندوانه» انرژی و انگیزه همیشگی را نداشته است، دلایل این اتفاق را توضیح داد و در عین حال به مخاطبانش قول داد که فصل جدید را که از دوشنبه ـ ۱۷ آبان ماه ـ پخش آن در شبکه نسیم آغاز می شود، با انگیزه ۱۰۰ شروع کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، همزمانی بارش صبحگاهی و بازگشایی مدارس را باعث ازدحام مسافر و دلیل اختلال در سرویس دهی خط یک مترو عنوان کرد.

یک رسانه پرتغالی مدعی شده که لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی برنده جایزه توپ طلای 2021 شد.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۹ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۶۹۵ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۵۳ هزار و ۸۸۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۸۴ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
بیش از ۶۰ درصد صادرات نفت عربستان سعودی به آسیا می رسد و چین، کره جنوبی، ژاپن و هند بزرگترین خریداران نفت این کشور هستند.
کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان؛

باخت4 آزادکار و صعود آذرپیرا به نیمه نهایی

در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، چهار نماینده کشتی آزاد کشورمان منتظر رسیدن حریفان به دیدار فینال هستند.
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: اکنون افرادی که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند، به شرط آنکه بدنه کارت توسط چاپخانه تامین شود حدود ۵ تا ۶ ماه طول می‌کشد تا کارت برای آنها صادر شود.
سازمان آگهی های پرسون